به گزارش پارس به نقل از فارس سعید رمضانی در خصوص اردوی سیاه جامگان در سرعین اظهار داشت: ما تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و دوشنبه و سه شنبه بازیکنان استراحت خواهند کرد و از روز چهارشنبه به تهران خواهیم آمد تا در جام شهدا شرکت کنیم.

وی در مورد اینکه رضا حقیقی مصاحبه‌ای کرده و گفته هنوز حضورش در سیاه جامگان قطعی نیست تصریح کرد: من دیشب با او صحبت کردم و گفتم که چرا چنین مصاحبه‌ای کرده او به من گفت که منظورم این بود که تا یکشنبه قراردادم ثبت خواهد شد منتظر هستیم تا او به همراه تیم به تهران بیاید و قراردادش را ثبت کنیم.

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص وضعیت دروازه‌بان این تیم تصریح کرد: چندین گلر خارجی در تمرینات ما حاضر شدند که تا فردا قرارداد ما با یکی از گلرها ثبت خواهد شد هر موقع این مسئله نهایی شد نام او و کشورش را خواهیم گفت.

رمضانی در مورد شرایط سیاه جامگان تصریح کرد:ما عصر امروز دیدار دوستانه‌ای با شهرداری اردبیل داریم و در ادامه هم تلاش می‌کنیم تا با قدرت برای حضور در پانزدهیمن دوره لیگ برتر آماده شویم.

وی در خصوص اینکه برخی حواشی از حضور بازیکنان سیاه جامگان و مدیر رسانه‌ای این تیم در حال قلیان کشیدن در اردوی سرعین مطرح شده گفت: من در تهران هستم و هیچ مسئله‌ای به من گزارش نشده در اردوی تیم ما چنین مسائلی وجود ندارد و امکان ندارد که بازیکن تیم ما دست به چنین کاری بزند حالا بحث مدیر رسانه‌ای جداست اما در خصوص بازیکن مطمئنیم که به این مسائل دست نمی‌زند.