به گزارش پارس به نقل از فارساحمد سعادتمند در مورد تغیر دبیر فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: ما تصمیم به تغییر نداشتیم و خود باقری استعفا کرد. او قرار است به معاونت فنی فدراسیون جانبازان برود و ما هم مانع ارتقاء شغلی او نشدیم.

وی در مورد اینکه این اتفاق در آستانه انتخابات عجیب به نطر می‌رسد، گفت: به هرحال خود او استعفا کرد و فکر نمی‌کنم چیز عجیبی باشد.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در مورد اینکه تکلیف انتخابات چه خواهد شد، گفت: هنوز تایید صلاحیت 3، 4 نفر نیامده است و هر زمانی که وزارت ورزش و جوانان صلاح بداند، ما آمادگی برگزاری انتخابات را داریم. تاکنون نیز انتخابات 8 هیات استانی را بدون کوچکترین حاشیه برگزار کردیم.

سعادتمند با اشاره به برگزاری اردوی تیم‌های ملی به طور همزمان گفت: این اتفاق به ندرت در تنیس روی میز ایران اتفاق افتاده است. حضور نوجوانان و جوانان در کنار بازیکنانی مانند نوشاد عالمیان اعتماد به نفس آنها را بسیار بالا برده بود و کمک زیاد به پیشرفت آنها خواهد کرد. هفته آینده کاروان 23 نفره جوانان ایران راهی مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهند شد و امیدواریم نتایج خوبی را کسب کنند.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: نشواد عالمیان 8 مرداد برای حضور در تیم منتخب آسیا راهی چین می‌شود و نیما عالمیان به همراه کاظم مستحقی، مربی تیم ملی هم در طرح فدراسیون جهانی در سوئد شرکت می‌کنند. پس از آن اعضای تیم ملی در کمپ اشلاگر اتریشف اردویی 10 روزه را برگزار خواهند کرد و در مسابقات بین المللی اتریش و بلژیک به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا هستیم، مجبوریم که بازیکنان را در اردوها و مسابقات فشرده قرار دهیم تا به آمادگی کامل برسند.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در بحث آموزش به برگزای کلاس سطح یک مربیگری در ایران اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در ایران این کلاس زیر نظر جروج اسمیت سوئیسی برگزار می‌شود و حدود 30 مربی شرکت خواهند کرد.

سعادتمند در مورد اینکه برخی رؤسای هیات های استانی از وی انتقاد می‌کنند، گفت: من زیاد به این صحبت‌ها توجه نمی‌کنم. خوشبختانه با کمک وزارت ورزش اردوها، کلاس‌ها و مسابقات داخلی و برون مرزی ما به موقع برگزار می‌شود و در اجرای برنامه‌ها مشکلی نداریم.