به گزارش پارس به نقل از فارسعلیرضا صالحی در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد اینکه بهروان اعلام کرده امروز رای پرونده راه آهن و پیکان صادر خواهد شد، گفت: نمی دانم چطور چنین خبری درز پیدا کرده در حالیکه من اصلا با بهروان تماس یا دیداری نداشته ام. رای این پرونده امروز صادر نمی شود و زیرا از فدراسیون فوتبال ترکیه هم استعلام هایی گرفته ایم که پاسخ برخی از این استعلام ها به دستمان نرسیده است و فقط یک مورد از این استعلام ها را دریافت کرده ایم. می خواهیم رای که صادر می کنیم با مستندات باشد.

وی ادامه داد: اعضای کمیته استیناف در این پرونده 4 نفر هستند زیرا مهدی دادرس که در گذشته های دور مدیرعامل پیکان بوده به خواست خودش قصد ورود به این پرونده را نداشته است وگرنه منع قانونی نداشته است. از سویی دیگر موسوی یکی دیگر از اعضای کمیته در سفر است که روز جمعه باز می گردد و ما همان روز جمعه تشکیل جلسه می دهیم. زیرا کمیته استیناف باید حداقل 3 عضو داشته باشد. ما تعطیل بردار نیستیم از سویی دیگر فکر می کنم که رای حداکثر تا روز دوشنبه آینده و بعد از تعطیلات عید فطر اعلام خواهد شد.

صالحی در مورد اینکه به نظر خودش پیکان در لیگ برتر می ماند یا راه آهن گفت: من نمی توانم قبل از صدور رای اظهار نظر کنم هرچند برای خودما همه چیز مشخص است.