پس از حرف و حدیث‌های فراوان سرانجام در نفت ماندی. 

در این زمینه فقط یک بحث مطرح بود، اینکه من بخواهم سرباز شوم و با انصراف از دانشگاه به یک تیم نظامی بروم. همین موضوع باعث شد که بحث حضورم در تراکتورسازی مطرح شود و این موضوع جدی بود. البته شایعات دیگری هم در موردم درست شد ولی به ‌هر ‌حال من تصمیم گرفتم که در نفت بمانم. حتی از چند تیم اروپایی از جمله کشورهایی مثل انگلیس، اوکراین، ترکیه و بلژیک پیشنهاد داشتم. حتی تیم انگلیسی با باشگاه صحبت کرد. چند پیشنهاد آسیایی هم داشتم.

از اینکه در نفت ماندی خوشحالی؟

بله خوشحالم چون این تیم را دوست دارم. من در نفت پیشرفت کردم و اگر موقعیت خوبی در فوتبال ایران به ‌دست ‌آوردم به‌ خاطر حضورم در نفت بود. دوست داشتم دوباره شاگرد منصوریان باشم و برای ششمین سال پیاپی با این مربی کار کنم. چیزهای زیادی از منصوریان یاد گرفتم و امیدوارم فصل خوبی در این تیم داشته باشم.

قبلاً گفته بودی که دوست داری در اروپا بازی کنی، آیا به این هدف می‌رسی؟

من به هیچ عنوان در این زمینه عقب‌نشینی نکردم. الان حتی تمریناتم فرق کرده و جدا از تیم، تمرینات خاص و اضافه انجام می‌دهم. من حتی وقتی راه می‌روم به بازی در اروپا فکر می‌کنم. امسال شرایط طوری بود که در نفت ماندم ولی مطمئناً یکی از هدف‌هایم رفتن به فوتبال اروپاست. من واقعاً خیلی به این موضوع فکر می‌کنم و این مهم‌ترین آرزوی من است که یک روز در اروپا بازی کنم.

دوست داری در کدام تیم بازی کنی؟

بگذارید حرف دلم را بگویم. من خیلی دوست دارم یک روز دروازه‌بان لیورپول شوم. این آرزوی بزرگ من است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

ظاهراً مسئولان باشگاه نفت دوباره به تو پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند؟

بله همین‌طور است. باشگاه به من پیشنهاد داده که قراردادم را تمدید کنم ولی هنوز تصمیمی در این ارتباط گرفته نشده است. حالا باید ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

به نظر تو نفت نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است؟

ما تیمی در حد قهرمانی داریم. دیگر نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم و بگوییم که چراغ خاموش حرکت می‌کنیم. بازیکنانی مثل صادقیان، حسینی، نانگ، سانتوس و... به تیم ما اضافه شده‌اند و امسال واقعاً تیم خوبی داریم.

در مورد تیم‌ملی صحبت کن. فکر می‌کنی یک روز دروازه‌بان ثابت ایران باشی؟

من واقعاً هر روز روی این موضوع تمرکز دارم و دست از تلاش برنمی‌دارم. اینکه پیراهن شماره یک تیم‌ملی را بر تن کنم یکی از هدف‌های مهم من است و آن‌قدر سخت تلاش می‌کنم تا در نهایت دروازه‌بان ثابت تیم‌ملی شوم.

در مورد بازی با الاهلی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، چه صحبتی داری؟

برخی معتقدند ما بازی آسانی با الاهلی در پیش داریم، ولی تیمی که العین را حذف می‌کند قطعاً خطرناک است. با این حال ما یک بازی ملی در پیش داریم و نهایت تلاش خود را به خرج می‌دهیم تا در دو بازی رفت و برگشت پیروز شویم. من معتقدم نفت حتی پتانسیل رفتن به فینال آسیا را هم دارد.