به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارانفرزاد حاتمی مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلیدر رابطه با پیشنهاد مسئولان این تیم به علی دایی عنوان کرد: در صورتی که علی دایی پیشنهاد سرمربیگری ملوان را قبول کند این موضوع می تواند به بهترین خبر برای بازیکنان و هواداران ملوان تبدیل شود این مربی از لحاظ فنی و شخصیتی در سطح بالایی قرار دارد و مطمئن باشید در صورت پذیرفتن این سمت، علی رغم فرصت کم باقی مانده تا شروع رقابت‌های لیگ برتر، کمک زیادی به ارتقای رتبه و کیفیت بازی ملوان در فصل جدید خواهد کرد تجربه نیم فصل کارکردن زیر نظر علی دایی از بهترین خاطرات دوران فوتبالی من است.

 وی درخصوص شرایط قرار داد خود با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تصریح کرد: درخشش همراه با تیم خوب ملوان انزلی این اجازه را به من می‌دهد. حالا که مالکیت و مدیریت باشگاه تا حدود زیادی مشخص گردیده، در صورت پیشنهاد تمدید قرار داد با این باشگاه، به تداوم حضور در قوی سپید انزلی فکر کنم.

حاتمی افزود: اسکلت تیم ملوان حفظ شده و جذب چند بازیکن جدید و سرباز سبب می‌شود این تیم در لیگ پانزدهم عملکرد بهترین داشته باشد البته با توجه به فرصت محدود آماده سازی تیم شاید ملوان در هفته‌های اول لیگ نتواند در نتیجه‌گیری موفق عمل کند ولی به مرور شاهد اوج گیری این تیم خواهیم بود.

حاتمی در رابطه با سایر پیشنهاداتش ابراز داشت: با چند تیم لیگ برتری از جمله سایپا مذاکره‌ کرده ام مجید جلالی سرمربی این تیم برای موفقیت در لیگ امسال برنامه‌های زیادی دارد و به همین دلیل از من دعوت کرد برای پیش برد این برنامه ها به وی کمک کنم ولی تاکنون با مسئولین سایپا از لحاظ مالی به توافق نرسیده‌ام.

وی افزود: از پرویز مظلومی تشکر می‌کنم که شخصا برای پیوستن به استقلال‌ با من صحبت کرد ولی پیشنهاد مالی مدیران این باشگاه خیلی پایین بود،‌زمانی که این پیشنهاد را قبول نکردم برخی از دوستان سعی کردند فرزاد حاتمی را مقابل هواداران استقلال قرار دهند.

وی در خصوص این که گفته است از روی لجبازی با استقلال به پرسپولیس رفتم یا نه خاطر نشان کرد: این صحبت درست است و من به خاطر لجبازی با تیم فوتبال استقلال تهران به پرسپولیس رفتم، البته خدا را شاهد می گیرم این حرف از روی کینه نمی‌زنم، احترام زیادی برای عظمت باشگاه استقلال و هواداران عزیز این تیم قائل هستم، در نیم فصل دوم لیگ برتر سال 92 علی رغم بازی های کم، شش گل برای استقلال به ثمر رساندم اما در این تیم برخورد خوبی با من نشد.

وی افزود: بخش زیادی از مبلغ قرار دادم را از باشگاه استقلال طلب دارم، با جدایی از استقلال مدتی در فولاد بازی کردم و در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم علی دایی به پرسپولیس ملحق شدم. هر چند مصدومیت و بد شانسی اجازه نداد در این تیم سطح فوتبالی مطلبوم را انجام دهم.