به گزارش پارس به نقل از ایسنا بهمن دهقان درباره وضعیت مذاکره دایی با ملوان، اظها‌ر کرد: در هفته‌های گذشته مسئولان ملوان پیشنهادی مبنی بر سرمربیگری این تیم به دایی داده‌اند و ما هم آن را بررسی کردیم. تحقق قرارداد با این تیم وابسته به این است که آنها درخواست‌های دایی را فراهم کنند، اما تا این لحظه چنین چیزی تحقق نیافته است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: ملوان تیم ریشه دار و مردمی است و احترام زیادی در نزد دایی دارد. دایی هم به احترام هو‌اد‌ا‌ران این تیم، ملوان را در اولویت خود قرار داده است. ما از آنها وضعیت مالکیت باشگاه، وضعیت قرارداد بازیکنان و مطالبات آنها از فصل‌های گذشته، گزارش تیم‌های پایه که مهم‌ترین موضوع برای ماست و سایر موارد مورد نیاز یک مربی حر‌فه‌ای را خواسته‌ایم و تا زمانی که نتوانند این موارد را آماده کنند، نمی‌توان تصمیم گیری کرد.

بهمن دهقان اظها‌ر کرد: این دقیقا درخواست‌های دایی از ملوان بوده و فقط در حد کلیات با این تیم گفت‌و‌گو کرده‌ایم. موضوع مبلغ قرارداد هنوز مطرح نشده است، چرا که ابتدا وضعیت این تیم برای دایی مهم است.

نماینده تام الاختیار علی دایی درباره تعلل این باشگاه در آماده سازی این مدارک، گفت: به نفع آنها است که این مدارک را آماده کنند چرا که خودشان زمان را از دست می‌دهند. البته دایی هم گزینه‌های دیگری در دست دارد که منتظر پاسخ به ملوان است.