به گزارش پارس به نقل از ایرنا حمید درخشان گفت: روز گذشته برای دریافت مطالباتم به باشگاه رفتم اما نتوانستم با کسی صحبت کنم و متاسفانه فقط پهلوان زنده را عشق است. حق بدهید کمی عصبی شوم زیرا مدت هاست که دنبال پول خود هستم.
وی درخصوص اینکه گفته می شود قرار است از پرسپولیس شکایت کند، ادامه داد: هیچ وقت چنین صحبتی نکردم و متاسفانه در این مدت مسایل زیادی را از قول من نوشته اند که فقط تحلیل خود آقایان بوده است. 
سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: شاید برخی ها بخواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند اما به هر حال هواداران من را به می شناسند و می دانند از پرسپولیس شکایت نخواهم کرد.
وی درخصوص جدایی گابریل و عدم جذب سید جلال حسینی از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: فکر می کنم از دست دادن این دو بازیکن اشتباه بزرگی بود اما باید در این باره نظر برانکو را جویا شد.
وی درمورد جذب بازیکنان کرووات و برگزاری اردو در کروواسی، تصریح کرد: این مساله قطعا بی دلیل نیست ولی نمی خواهم به این مسایل ورود کنم.متاسفانه در فوتبال ایران هرچه مربی خارجی می خواهد برآورده می شود و به آن تن می دهیم. 
درخشان در خصوص اینکه آیا شرایط برانکو به کی روش شبیه نشده است، گفت: امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد و با مدیریتی که ازطاهری سراغ دارم او نمی گذارد برانکو شبیه کی روش شود. 
سرمربی فصل گذشته پرسپولیس باانتقاد ازپرداخت نشدن مطالباتش، اظهار کرد: حق طبیعی خود را می خواهم و باید بدهند. پرسپولیس را صدرنشین لیگ قهرمانان آسیا تحویل دادم و دیگر چه کاری باید برای این تیم می کردم.
وی تاکید کرد: درزمان حضور من اگر سیاسی و طاهری تغییر نمی کردند ، مطمئن باشید شرایط پرسپولیس خیلی بهتر می شد. قطعا بازگشت طاهری به پرسپولیس بسیار خوب خواهد بود. 
درخشان افزود: از مسئولان وزارت می خواهم طاهری را تنها نگذارند و او را حمایت مالی کنند. در حال حاضر نیاز اصلی پرسپولیس پول است و با این شرایط طاهری نمی تواند تیم خوبی را ببندد. 
وی تاکید کرد:البته با همین شرایط هم طاهری توانسته بازیکنان بسیار خوبی بگیرد وخوشبختانه پرسپولیس امسال شرایط نیم فصل دوم سال گذشته را تجربه نکرد. دیگر آن زمان که بازیکن به خاطر عشق به پرسپولیس می آمد گذشت و امروز فقط توجه ها به پول است.
درخشان درخصوص اینکه آیا بهتر نبود هیات مدیره اقتصادی برای پرسپولیس انتخاب می شد، گفت: خیر، غیر فوتبالی ها در گذشته چه کاری برای پرسپولیس انجام دادند که حالا هم در تیم حضور داشته باشند. باید از پیشکسوتان استفاده شود و حداقل آنها در مسایل فنی می توانند به تیم کمک کنند. 
وی در پایان تاکید کرد که هیچ یک از مربیان خارجی در فوتبال ایران موفق نبودند اما با این وجود همچنان مورد توجه مدیران هستند.