به گزارش پارس به نقل از ایسنا منصور پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد سمت سرپرستی استقلال را پذیرفته است، اظها‌ر کرد: فعلا اتفاق جدیدی نیفتاده است. روز گذشته (شنبه) آقای نظری جویباری با من صحبت کرد ولی به او گفتم که فرصت برای صحبت زیاد است و اولویت فعلی باید خوب بستن استقلال باشد. غیر از صحبتی که با نظری جویباری داشته‌ام، اخیرا صحبت دیگری نبوده و من یک گرفتاری دارم که باید آن را برطرف کنم تا بتوانم سرپرست استقلال شوم.

پورحیدری ادامه داد: نباید بابت کمک کردن به استقلال منتی گذاشت. این وظیفه من است که به استقلال کمک کنم. هیچکس نباید در این شرایط به استقلال پشت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی همان‌طور که گفتم باید گرفتاری‌ام حل شود تا سرپرستی را قبول کنم. افشارزاده از خیلی قبل‌تر پیشنهاد سرپرستی را به من داده است و خیلی هم در این رابطه اصرار داشت. انصافا شخصیت افشارزاده به شکلی است که آدم نمی‌تواند به او نه بگوید. با این حال همان‌طور که گفتم فرصت برای صحبت در این باره همچنان باقی‌ است.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال فعلی چیست، عنوان کرد: خو‌شبختا‌نه خوب کار را به جلو برده‌ایم ولی توجه داریم که روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم. استقلال جوان‌تر شده و باید بتواند توقعات مردم را برآورده کند. لازم است از آقای امیری و نظری جویباری بابت تلاش‌هایشان تشکر کنم و امیدوارم که فصل خوبی را پیش‌رو داشته باشیم.