به گزارش پارس به نقل از کاپ حبیب گردانی در رابطه با اینکه مذاکراتش با پرسپولیس به کجا رسید،‌ اظهار داشت:‌ من به تهران آمدم تا با پرسپولیس مذاکره کنم. به هر حال وقتی که دیگر فهمیدم تراکتوری ها مرا نمی خواهند با تماس پرسپولیسی ها به تهران آمدم و مذاکراتم با این تیم ادامه دارد.
وی درباره اینکه چه زمانی تکلیفش با پرسپولیس مشخص می شود، افزود:‌ فکر می کنم فردا همه چیز مشخص شود. قرار است فردا مذاکره نهایی ام را با پرسپولیسی ها انجام دهم و امیدوارم که به تفاهم برسیم. فعلا نمی توانم چیزی بگویم چون هنوز هیچ چیز درباره قرارداد من با پرسپولیس مشخص نیست اما چون پرسپولیسی ها مرا خواسته اند با نهایت احترام با آنها مذاکره می کنم.
مدافع فصل گذشته تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می شود از سپاهان هم پیشنهاد دریافت کرده، تصریح کرد: به هر حال من بعد از جدایی ام از تراکتورسازی از سوی چند باشگاه تماس هایی داشتم اما چون پیشنهاد پرسپولیس جدی تر بود، خودم را به تهران رساندم تا اول با این تیم مذاکره کنم. فعلا اولویتم را پرسپولیس قرار دادم و به سایر تیمها فکر نمی کنم.
گردانی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیسی در پست تو به دنبال ضرغام اسماعیل هستند، گفت: من هم این مساله را شنیدم اما دلیلش را بهتر است از مسئولان باشگاه پرسپولیس بپرسید. قطعا آنها مرا می خواهند که من تا تهران آمده ام. حالا شاید ضرغام را هم بخواهند اما به من ارتباطی ندارد و من کار خودم را می کنم.
وی در پایان گفت:‌ برای تصمیم گیری عجله نمی کنم تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. من می خواهم در باشگاه آینده ام موفق باشم و به تیم ملی برگردم.