به گزارش پارس به نقل از کاپ محمود خوردبین در خصوص اینکه گویا تاریخ زمان اردوی سرخ پوشان مشخص شده اظهار داشت: خیر، این تاریخ هنوز مشخص نشده است. وقتی هنوز معلوم نیست که تیم کجا قرار است اردو بزند پس تاریخی هم طبیعتا وجود ندارد. ما ابتدا باید ببینیم که می خواهیم کجا اردو بزنیم آن وقت ببینیم که کمپ مورد نظر چه روزی را به ما خواهد داد و سپس تاریخ را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: در هر صورت من امروز در تمرین صبح به درفشی فر آمدم تا پاسپورت های بازیکنان را برای حضور در اردویی که قرار است در چند روز آینده مشخص شود را از بازیکنان جمع کنم. 
سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اظهارات صادق درودگر مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید با نساجی نامه نگاری می کرد نه با دروازه بان آنها تصریح کرد: به نظرم حق با درودگر است. ما فکر می کردیم که سعید ابراهیم پور بازیکن آزاد است و به همین دلیل با او تماس گرفتیم اما وقتی متوجه شدیم که او قرارداد دارد به او اعلام کردیم که ما با باشگاهت نامه نگاری می کنیم و کاملا حق با درودگر است. 
خوردبین در مورد جذب حبیب گردانی خاطرنشان کرد: شخصا با گردانی تماس گرفتم و اعلام کردم تا منتظر باشد تا ما به او خبر بدهیم همان طور که خود او هم در مصاحبه اش این موضوع را تایید کرد. 
وی در خصوص اینکه گفته می شود کرانچار به برانکو ایوانکوویچ درباره عدم جذب سیدجلال حسینی مشورت داده، گفت: برانکو مربی باتجربه و باهوشی است و تمام کسانی که این مربی را می شناسند می دانند که برانکو خودش در مورد کارهایش تصمیم می گیرد و به هیچ عنوان از کسی مشورت نمی گیرد. 
خوردبین در پایان در پاسخ به اظهارات حسین هدایتی مبنی بر پرداخت پول ضرغام اسماعیل عنوان کرد: اگر من جای باشگاه بودم حتما کمک هدایتی را می پذیرفتم چون هدایتی همواره نشان داده که عاشق پرسپولیس است و به این تیم کمک کرده اما در آخر این مسئولان باشگاه هستند که باید بگویند که قبول می کنند هدایتی به آنها کمک کند یا نه؟