به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود رضا عنايتي دل شکسته است! از اينکه آخر نتوانست با پيراهن استقلال از فوتبال خداحافظي کند. آرزويي که خيلي دوست داشت جنبه واقعي به خود بگيرد اما آقايان حاضر نشدند براي يک فصل با او همکاري کنند. وقتي با او صحبت کرديم از صدايش ناراحتي مشخص بود اما در کمال احترام به همه سئوالات جواب داد. مصاحبه‌اش را با 90 بخوانيد:

90: مي‌خواهيم با اين مصراع شروع کنيم:« يارب! عاشقان را غم مده...»
آخ گفتي. خيلي دوست داشتم با استقلال از فوتبال خداحافظي کنم. جدايي‌ام از استقلال خيلي سخت است. متاسفانه دنياي حرفه‌اي است و با اين مسائل بايد کنار آمد. عاشق استقلال هستم و دوست داشتم با اين عشق از فوتبال خداحافظي کنم. اتفاقي که بارها درباره آن صحبت کرده بودم.
90: به نظر دل پري داري؟
نمي‌توان جدايي از استقلال را به راحتي هضم کرد، آن هم پس از اينکه بعد از 5 سال دوري به اين عشق بازگشته بودم. 
90: راحت صحبت کن تماس گرفتيم تا هر چه دوست داري بنويسيم.
گفتم که بعد از پنج سال به استقلال آمدم تا به آرزويم برسم اما اين اتفاق عملي نشد. آينده هيچ زمان قابل پيش‌بيني نبوده است. به ذهنم نمي‌رسيد اين اتفاق بيفتد ايرادي ندارد تا آخر عمر خاطراتم با هواداران را مرور مي‌کنم و پرچم استقلال هميشه بالاست.
90: خدا وکيلي دلت نشکسته است؟
به امام رضا(ع) دلم نشکسته است و ناراحت نيستم همه ما يک روز مي‌آييم و يک روز مي‌رويم اما مهم اين است که نام استقلال هميشه زنده است و هواداران با اين اسم بزرگ عشق مي‌کنند. 
90: فکر نمي‌کني چون با قلعه‌نوعي رابطه خوبي داري مظلومي تو را بيرون گذاشت؟
مگر هر وقت قلعه‌نوعي در استقلال بود من در اين تيم بازي مي‌کردم يا وقتي به تراکتور رفت من هم به آنجا رفتم؟ البته براي او احترام زيادي قائل هستم.
90: از مظلومي کينه‌اي به دل نگرفتي؟
به هيچ وجه. از مظلومي کينه‌اي به دل نگرفتم. اميدوارم استقلال در فصل پيش‌رو با مظلومي در بالاترين سطح فوتبال ايران قرار گيرد چون براي من که هوادار استقلال هستم فقط از حالا به بعد سربلندي تيم مورد علاقه‌ام مهم است حالا هر که مي‌خواهد سرمربي باشد. امثال من و مظلومي‌ها مي‌آيند و مي‌روند اما نام استقلال است که جاودانه باقي مي‌ماند. 
90: در جلسه‌اي که با مظلومي داشتي صحبت از کاپيتاني تو نشد؟
اصلاً بحثي درباره کاپيتاني مطرح نشد و بستن بازوبند براي من مهم نبود و ارزش نداشت. کاپيتان براي هر بازيکن فقط يک مسئوليت است.
90: قبول کن مي‌شد شرايطي را فراهم کرد تا بماني؟
بله مي‌شد اما من هجده سال است در سطح اول فوتبال ايران بازي مي‌کنم به همين دليل آدمي نيستم که بخواهم در هر شرايطي در تيمي بمانم و يا تن به هر کاري دهم. هميشه دوست دارم هر جا که هستم عزت و احترام من حفظ شود.
90: حاضر نبودي حتي روي نيمکت بشيني اما آخر فصل با پيراهن استقلال خداحافظي کني؟
به هيچ عنوان از اين قبيل سئوالات هميشه ناراحت مي‌شوم. شما مطمئن باشيد اگر مي‌ماندم و تمرين مي‌کردم به راحتي نمي‌شد با ديدن آمادگي‌ام از ترکيب من را بيرون بگذارند و نيمکت نشين‌ام کنند.
90: براي هواداران استقلال حرفي نداري؟
چرا تصميم دارم در چند روز آينده براي آنها که همه جوره خودم را مديون آنها مي‌دانم بيانيه صادر کنم و حرف‌هاي دلم را بگويم.
90: از استقلال فاصله بگيريم براي فصل بعد چه تصميمي داري؟
از چند تيم پيشنهاد دارم که در چند روز آينده با يکي از آنها قرارداد خواهم بست.
90: به سياه جامگان مي‌روي يا دوباره پيراهن پديده را به تن خواهي کرد؟
از هر دو تيم پيشنهاد دارم البته يک تيم تهراني هم خواهان حضورم است که از ميان اين سه تيم يکي را انتخاب مي‌کنم.
90: اين فصل سال آخر حضورت خواهد بود؟
حالا که نتوانستم از استقلال جدا شوم شايد بعد از فصل پيش رو باز هم بازي کردم و خداحافظي نکردم (مي‌خندد)
90: راستي خانواده‌ات چه جور با جدايي تو با استقلال کنار آمدند؟
با همسرم و فرزندانم صحبت کردم و آنها را از دنياي حرفه‌اي آگاه کردم. البته آنها ناراحت هستند اما کاري نمي‌توان کرد.