به گزارش پارس به نقل از ورزش سه در حال حاضر برخی از تیم ها پرونده خود را در امر نقل و انتقالات گلرها بسته اند که نفت‌تهران، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان این سه تیم مورد اشاره هستند.نفت‌تهران با حفظ بیرانوند و شیخ ویسی، سپاهان با نگه داشتن گردان و رحمان احمدی و ذوب‌آهن به دنبال ادامه همکاری اش با رشید مظاهری و محمدباقر صادقی سه تیم مورد اشاره هستند.

اما تیم های دیگری هم هستند که گلر اول خود را برای فصل جدید شناخته اند، پرسپولیس با سوشا مکانی، استقلال با سیدمهدی رحمتی، فولاد با علیرضا سلیمی، پدیده با مجتی روشنگر و استقلال‌خوزستان (احتمالا)با پرویز کریمی کارشان را تمام کرده اند. در این میان پرسپولیس، فولاد، پدیده و استقلال‌خوزستان گلر اول خود را حفظ کرده اند اما استقلال از رحمتی گلر اول پیکان پارسال بهره می‌ برد.تراکتورسازیهم ، محمدرضا اخباری از سایپا را جذب کرده و حامد لک و عیسی اندوی را کنار گذاشته است.

تیم های بی گلر 
گسترش فولاد احتمالا گئورگیف را گرفته و البته شاید با فروزان هم در صدد برقراری همکاری دوباره باشد . صبا احتمالا مهرداد طهماسبی را از دست می‌ دهد، همانطور که  حامد فلاح زاده هم به دنبال محمدرضا اخباری قصد کنار رفتن از سایپا را دارد. در جمع لیگ برتری ها  ملوان و سیاه جامگان گلر ندارند و پیکان و استقلال اهواز هم که هنوز تکلیف شان روشن نیست.