به گزارش پارس به نقل از تسنیم بر اساس گزارش‌های منتشر شده, نمایندگان دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا ملاقاتی با یکدیگر در شهر کومو واقع در نزدیکی میلان ایتالیا داشته‌اند تا بر سر پل پوگبا، هافبک فرانسوی قهرمان ایتالیا به مذاکره با یکدیگر بپردازند، هرچند گفت‌و‌گوی طرفین ظاهراً به نتیجه نرسیده است.

مسئولان باشگاه یوونتوس همانطور که قبلاً هم گفته‌اند نمی‌خواهند پوگبا را بفروشند و با توجه به احتمال جدایی آندره‌آ پیرلو از این تیم به نظر نمی‌رسد که نظرشان در این خصوص تغییر کند. یوونتوسی‌ها همچنان روی حرف خود هستند ولی باید دید که آیا می‌توانند مقابل پیشنهادات وسوسه‌انگیز دیگر تیم‌ها بایستند یا خیر.
جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس پس از مذاکره‌ای که با نمایندگان باشگاه بارسلونا داشت، گفت: جو موجود در این جلسه خیلی خوب بود، اما با بارسلونا بر سر انتقال پوگبا به توافق نرسیدیم. ما پیشنهادی 80 میلیون یورویی دریافت کردیم ولی هنوز هم می‌گویم که یوونتوس قصد فروش این بازیکن را ندارد.
روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا هم خبر داد که بارسلونا و منچسترسیتی حالا هر دو با پیشنهاد 80 میلیون یورویی رقبایی جدی برای یکدیگر در جذب هافبک 22 ساله یوونتوس هستند و در ادامه فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2015 مشخص خواهد شد که کدام باشگاه پیروز این رقابت خواهد شد.
پوگبا که در سال 2012 از منچستریونایتد جدا و به یوونتوس ملحق شد در فصل اخیر با بانوی پیر قهرمانی در سری A و جام حذفی ایتالیا را تجربه کرد و حتی با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت.
هافبک 22 ساله بیانکونری به شدت مورد علاقه تیم‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و حتی منچستریونایتد است.