به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی فدراسيون فوتبال 6 ماه است حقوق اين مربي را پرداخت نكرده و طبق ‌بندي از قرارداد طرفين، در صورتي كه 6 ماه حقوق كروش پرداخت نشود، قرارداد او اتوماتيك‌وار فسخ مي‌شود. از مدتي پيش شايعه شد كروش به دليل مشكلات ريز و درشتي كه در تيم ‌ملي دارد، منتظر رسيدن چنين روزهايي است اما كفاشيان در آخرين مكاتباتي كه با كروش داشت، متوجه شد اين مربي همچنان به ادامه كار علاقه‌مند است ولي خواسته‌هاي خود را دارد.

راهكار كفاشيان براي حل مشكل اين بود كه كروش در خارج از ايران باقي بماند و او بتواند از هر راهي شده، پولش را جور كرده و پرداخت كند. فدراسيون فوتبال بابت اين 6 ماه بايد به كروش 700 هزار دلار پرداخت كند. اين رقم، رقم سنگيني است‌؛ به ويژه در روزهايي كه فدراسيون فوتبال حتي پول ندارد حقوق كارمندانش را پرداخت كند.

كروش، كفاشيان را تهديد به فسخ قرارداد نكرده است اما گفته در صورتي كه پول خود، دستيارانش و همين ‌طور وضعيت تيم‌ ملي را روشن نكند، به ايران بازنمي‌گردد. مرخصي فعلي كروش، مرخصي خارج از برنامه است. او طبق برنامه سالانه 45 روز مي‌تواند به مرخصي برود. كروش 45 روز مرخصي‌‌اش را در سال 2015 رفته و اين مرخصي‌‌اش، اضافه بر سازمان است. 
پيداست او از ايران خارج شده تا بتواند به خواسته‌هاي خود و تيم ‌ملي ايران برسد. كروش فعلاً در ليسبون به سر مي‌برد و منتظر است تا كفاشيان خبر نهايي را به او بدهد اما آنچه پيداست، كفاشيان فعلاً توانايي پرداخت دستمزد كروش و دستيارانش را ندارد‌؛ مگر اينكه وزارت خارجه پاداش ايران را كه از فيفا گرفته، به ‌دست فدراسيون فوتبال برساند.