به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی در جلسه‌اي كه با دكتر سجادي معاون وزير ورزش داشتيم، درخصوص مسائل مختلف گزارشاتي ارائه كرديم. ما هر هفته ليگ را به يك مناسبت برگزار كرديم، از جمله هفته اكرام، هفته درختكاري، هفته شهداي ارتش، هفته جانبازان، هفته شهداي انقلاب، هفته غواصان شهيد و... اين گزارش فرهنگي را به معاون وزير ارائه داديم كه استقبال هم كردند.

نكته بعدي، سعي در شروع سر وقت بازي‌ها بود. تيم ملي واليبال كه نتايج آن باعث افتخار همه ما نيز هست، گاهي اوقات با تأخير بازي‌هايش را شروع كرد اما ما خيلي تلاش كرديم بازي‌هاي ليگ را سروقت برگزار كنيم. الان خيلي از پرواز‌هاي ما تأخير دارد اما سعي داشتيم در ليگ اين اتفاقات نيفتد.

گزارش ديگر ما در مورد جوانگرايي بود. بازيكنان جوان زيادي از ليگ يك به ليگ برتر آمدند و تعداد جوان‌هايي كه از تيم‌هاي پايه‌اي باشگاه‌ها به بزرگسالان آمدند نيز قابل توجه بود. جوان شدن ليگ را به سجادي گفتيم، ضمن اينكه در مورد مسائل مالي و اينكه چقدر از اسپانسر پول گرفتيم، چطور تيم درست كرديم و مابقي را چطور مي‌خواهيم بگيريم، توضيح داديم. در مورد پخش تلويزيوني و موانع پيش رو هم صحبت شد، همين طور نقاط ضعف و قوت ليگ و شرايط مجوز حرفه‌اي باشگاه‌ها.

در مجموع، معاون وزير از اين گزارش‌ها بسيار استقبال و ابراز خوشحالي كرد. ما به سمت كيفي‌سازي پيش مي‌رويم و سعي ما اين است كه بهترين شرايط را داشته باشيم.

در خصوص رأي استنياف، بايد صحبت كنم تا بعداً بتوانم نظر بدهم.