به گزارش پارس به نقل از فارس تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان که در مرحله گروهی مکان چهارم را کسب کرده بود در دور دوم مسابقات جام جهانی که در یونان پیگیری می‌شود، مقابل ترکیه، تیم اول گروه دوم گروه دوم قرار گرفت و 73 بر 63 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

ملی پوشان کشورمان در کوارتر اول بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و برتر از حریف بودند و توانستند برخلاف انتظارها 21 بر 13 به برتری برسند.

در کوارتر دوم افت محسوسی را در تیم شاهد بودیم و ترکیه در امتیاز آوری موفق‌تر عمل کرد. در این کوارتر ریباندهای ملی پوشان کشورمان خوب بود و اکثر توپ‌ها را از آن خود کردند، اما دفاع خوب ترک‌ها در نهایت نتیجه 20 بر 8 را به سود آنها رقم زد.

در کوارتر سوم با توصیه‌هایی که کادر فنی در بین نیمه داشتند بازی بسیار خوبی را از تیم کشورمان شاهد بودیم و دفاع خوب شاگردان فرزاد کوهیان اجازه خودنمایی به ترکیه‌ نداد. در حمله نیز نوید رضایی فر آذری زیر حلقه نفوذهای خوبی داشتند و امتیازهای زیادی را برای کشورمان کسب کردند.

محمد یوسف وند که ستاره تیم ملی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود در دفاع ریباندهای بسیار خوبی را داشت و اکثر توپ ها از آن خود کرد. عملکرد خوب بازیکنان در نهایت برتری 17 بر 14 را به سود آنها رقم زد.

در کورارتر چهارم در دقایق ابتدایی دو تیم پایاپای پیش رفتند و امتیازها تقریبا برابر بود، اما ترک‌ها با استفاده از قدرت خود برای لحظاتی اختلاف را به 9 امتیاز هم رساندند و حساب کار 60 بر 51 شد.

در ادامه کار ملی پوشان کشورمان با دفاع خوب و در برگشت در ضد حمله و پاسکاری خوب توانستند اختلاف را 4 امتیاز برسانند.

در یک دقیقه پایانی حساب کار 66 بر 60 بود، اما پرتاب سه امتیازی ترک‌ها کار را برای جبران سخت کرد و در نهایت این مسابقه نزدیک با حساب 73 بر 63 به سود ترکیه خاتمه یافت.

تیم ملی ایران با این شکست در مرحله بعد برای رسیدن به یکی از رده های نهم تا شانزدهم مبارزه خواهد کرد و ترکیه نیز به جمع 8 تیم برتر صعود کرد.