به گزارش پارس به نقل از کاپ عزت الله ضرغامی در صحفه شخصی خود نوشت:

مرحوم غلامحسین مظلومی از نوابغ فوتبال ایران بود. یک مهاجم تمام عیار، باهوش و فرصت طلب که هر وقت توپ روی پا و روی سر او می آمد بوی گل بلند می شد!!در یک کلام؛ توپی که باید گل می شد و یا امکان گل شدن داشت، غلامحسین خان در دل دروازه می کاشت و خیال همه را راحت می کرد! چند ماه قبل از فوت اش او را دیدم؛ خوش و بش کردم و همین برجستگی اش را یادآور شدم.
غلامحسین مظلومی نمونه یک جنوبی با تعصب، شیرین و با مرام بود. در واقع او وظیفه اش را خوب می شناخت. توانمندی و مزیت نسبی اش را می دانست و آن کار را می کرد که همه از او انتظار داشتند.
به همین سادگی، این موضوع ابتدایی در خیلی عرصه ها مورد غفلت جدی است. عادت کرده ایم به جای اینکه کار خودمان را درست انجام دهیم، در کار دیگران دخالت کنیم و یا خودمان را همه فن حریف بدانیم.
امام خمینی (ره) در ملاقات با اقشار مختلف می فرمودند: "سعی کنید هر کدام از شما در هر جایی هستید خوب کار کنید و همانجا را بسازید" (نقل به مضمون)رهبر معظم می فرمایند: "مردی و کاری"! در واقع به نوعی چند شغله ها را به چالش می کشند!بعضى، مسؤولیت ها را مثل هندوانه سبک و سنگین مى کنند! مى خواهند ببینند براى آینده شان چه دارد؟!چند مسؤولیت دیگر را هم نصفه نیمه زخمى مى کنند تا روز مبادا دستشان جایى بند باشد!!برخى هم فکر مى کنند اگر مسؤولیت مهمى داشتند بعد از آن باید مسؤولیت مهمترى بگیرند! و الا بد مى شود!بعضى سراغ برخى مسؤولیت ها مى روند که تناسبى با آنان ندارد؛ مى گویند تکلیف است! عکس آن، به ندرت اتفاق مى افتد!!