به گزارش پارس به نقل از فارس نشست خبری عرفان اسماعیلاگیچ، سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران امروز در مشهد برگزار شد. در این نشست سید ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون، محمدرضا رجبی، کاپیتان تیم ملی هندبال هم حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

* نناد نارادی، مربی بدنساز صربستانی تیم ملی هندبال هم در این نشست حضور داشت، اما حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد. با توجه به اینکه اسماعیلاگیچ تسلط خوبی به زبان انگلیسی نداشت نارادی صحبت‌های وی را به انگلیسی ترجمه می‌کرد تا مترجم آنها به فارسی برای خبرنگاران بیان کند.

* مجری نشست خبری امروز در ابتدا در سخنان کوتاهی اظهار داشت: اخیراً برخی رسانه‌ها نسبت به سوابق سرمربی جدید تیم ملی انتقادهایی را مطرح کردند که باید بگویم عرفان اسماعیلاگیچ یکی زا بهترین بغل راست‌های قرن بیستم بود! نکته جالب توجه این بود که وی هیچ اشاره‌ای به سوابق مربیگری اسماعیلاگیچ نکرد.

* پس از اینکه رجبی، کاپیتان تیم ملی نسبت به عملکرد ضعیف رسانه‌ها انتقاد کرد، یکی از خبرنگاران در جواب وی گفت: سایت فدراسیون هندبال در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. ما خبرنگاران حتی برنامه بازی‌های لیگ را هم در اختیار نداشتیم. مهدوی هم در پاسخ به این خبرنگاران اظهار داشت: در تلاش هستیم تا مشکلات را رفع کنیم و به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.

* زمانی که خبرنگاران از سرمربی جدید تیم ملی سوالی را می‌پرسیدند، ابتدا وی با دستیار و مترجم خود مشورت می‌کرد و سپس جواب می‌داد. زمانی که اسماعیلاگیچ درمورد تعداد تیم‌های لیگ برتر سوال کرد هر کدام از افراد جواب متفاوتی به وی دادند؛ یک نفر گفت 10 تیم و نفر دیگر گفت 11 تیم و فرد دیگری از حضور 13 تیم در لیگ برتر ایران صحبت کرد!

* رجبی، کاپیتان تیم ملی درمورد برنامه بدنسازی تیم ملی گفت: ما تاکنون چنین مربی نداشتیم. وی پوست بازیکنان را می‌کند و تمرینات پرفشاری دارد. ناگهان نناد نارادی، مربی بدنساز صربستانی صحبت های رجبی را قطع کرد و خطاب به وی گفت: از این به بعد بیشتر پوست‌نان را خواهم کند!