به گزارش پارس به نقل از کاپ برانکو ایوانکوویچ در رابطه با وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس و دیگر اتفاقات روی داده در روزهای اخیر صحبتهایی را انجام داد که در ادامه متن آنرا می خوانید:

*‌ نظرتان شرایط این روزهای پرسپولیس و وضعیت تمرینات صحبت کنید؟
من از روند تمرینات راضی هستم. بازیکنان به خوبی در تمرینات حاضر می شوند و به شدت زحمت می کشیدند. من از کار کردن با بازیکنان لذت می برم چون آنها انگیزه مضاعفی حتی به خود من می دهند و کار بسیار بزرگی انجام می دهند. هم رضاییان و هم احمدزاده مثل کمال کامیابی نیا به میزان زیادی به ما کمک خواهند کرد.
*‌ از سرعت کامل شدن تیم راضی هستید؟
ما مربیان هرگز راضی نیستیم. من راضی می بودم زمانی که آخر فصل قبل تیم ما تشکیل می شد و الان تیم آماده ای را در اختیار داشتم ولی می دانیم که چه شرایطی اینجا رخ داد. باید به مدیرعامل جدید باشگاه زمان بدهیم و امیدوار باشیم تا آخر این هفته تیم تکمیل شود.
*‌ در این چند روز گذشته شاهد این هستیم که بازیکنانی که برای عقد قرارداد به باشگاه می روند، ناراضی بیرون می آیند. نمونه اش هم مهرداد کفشگری که به نظر با صحبتهای شما راضی شده به تمرین بیاید؟
کفشگری خیلی خوب در تمرینات کار می کند. روشن است که او هم درخواست مذاکره با مدیرعامل باشگاه را دارد اما مدیرعامل باشگاه مشغله های زیادی دارد. البته مشکلی از بابت مذاکره با کفشگری نیست و فقط احتیاج به زمان است تا این ملاقات صورت بگیرد.
*‌ احساس می شود لیست اولیه خرید که به باشگاه داده بودید، تغییر کرده است. مثلا علی عسگری ابتدا در لیست شما بوده و به نظر بعد از آن خارج شده است؟
البته در خصوص لیست باید آنرا کمی با تاکید نگاه کرد. بعضی از بازیکنان هستند که قراردادشان تمام شده و باشگاه در حال مذاکره با آنهاست. به محض اینکه هر کدام از آنها مشکلشان حل شود،‌ تمام رسانه ها مطلع می شوند.
*‌ چقدر خواسته های شما در فصل نقل و انتقالات برآورده شده است؟
کلا می توانم بگویم که باشگاه در راستای اهداف من جلو می رود اما باید در آخر فصل نقل و انتقالات در این باره صحبت کنیم چون هنوز لیست کامل نشده است و باید دید که چقدر موفق به جذب بازیکنان می شوند.
*‌ امروز یکی از روزنامه ها از قول شما نوشته بود که از مدیران باشگاه به خاطر نقل و انتقالات عصبانی هستید؟
خیر، این موضوع به هیچ عنوان حقیقت ندارد. من فقط متاسفم که کار خیلی کش و قوس پیدا کرده است اما از طرفی مشکلات را هم درک می کنم. می دانم که کار به هیچ عنوان راحت نیست.‌ زمان خیلی کوتاه است و وظایف زیادی برای انجام دادن وجود دارد.
* درباره نامه خداحافظی طارمی به باشگاه چه نظری دارید؟
اگر واقعا طارمی باشگاه را ترک می کند، یک افسوس بزرگ برای ما و باشگاه است. من از سایر مسائل اطلاع ندارم. او بازیکنی است آینده بزرگی در پیش دارد و ملی پوش است. البته بازیکنی هم است که نیاز به کار زیادی دارد.
* امید عالیشاه هم در پرسپولیس ماندنی شد؟
ببنید مشکلات به هر حال پیش می آید اما یک جایی حل می شود.
*‌ شما یک مربی حرفه ای هستید. قبول دارید طارمی به خاطر تفاوت پیشنهاد پرسپولیس و پیشنهاد خارجی اش از تیم شما در حال جدا شدن است؟
یک وقتی بازیکن یا مربی برای پول بیشتری که یک باشگاه به او می دهد،‌ به آنجا می رود. من فقط متاسف می شوم اگر طارمی از پیش ما برود. این حرفه ای گری را من درک می کنم.
* گفته می شود در جریان نقل و انتقالات به نوعی توپ به زمین شما افتاده و اگر تیم نتیجه نگیرد،‌ شما مقصر شناخته می شوید؟
این درست است چون همیشه مربی مقصر است. این توجیه است و این مساله را کسی از ما قبول نمی کند. من هم به دنبال توجیه کردن نیستم.
*‌ چند درصد از خواسته های شما در نقل و انتقالات برآورده شده است؟
نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم. می بینید که هر لحظه خبر جدیدی می رسد. 5 روز دیگر که همه چیز تمام شد، خواهیم دید که چقدر کار انجام شده است.
*‌ وضعیت دروازه بان دوم پرسپولیس چه می شود؟
در حال بررسی هستیم و همچنان به دنبال جذب یک دروازه بان می گردیم. نمی خواهیم درباره این مساله عجله کنیم.
* آیا به دنبال یک بازیکن بازیساز خارجی می گردید و آیا اصلا به دنبال بازیکنان خارجی هستید؟
چرا فکر می کنید ما به بازیساز احتیاج داریم؟ البته حتما به دنبال بازیکنان خارجی هستیم.
* وضعیت اردوی پرسپولیس چه شد؟
ابتدا اجازه دهید وضعیت تیم مشخص شود و بعد به اردو فکر کنیم.