به گزارش پارس به نقل از فارس جاسم کرار که فصل گذشته برای باشگاه استقلال کم دردسر نداشت و چندین بازی را به دلیل اخراج و محرومیت از دست داد برای فصل جدید در حالی که قرارداد دارد شرایط خاصی را پیش روی خود می بیند.

باشگاه استقلال برای جلوگیری از اتفاقات سال گذشته مربوط به جاسم کرار در مذاکرات با این بازیکن اعلام کرده اند که برای پرداختی به او مثل سال گذشته عمل نخواهند کرد و سیستم جدیدی را در قبال او پیاده می کنند.

در همین راستا به کرار گفته شده برای قرارداد فصل جدید مبلغ ثابتی برایش در نظر گرفته می شود اما چندین آپشن هم برای او در نظر می گیرند که در صورت تامین آنها مابقی پرداختی به او داده می شود.

بهرام امیری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با اعلام این خبر به خبرنگار فارس اظهار داشت: جدایی جاسم کرار از جمع ما صددرصدی نیست. او برای فصل جدید درخواست مبلغی را داده که در توان باشگاه نیست. ما به او گفتیم که مثل سال قبل با او قرارداد امضا نمی کنیم. ما به او گفتیم طوری قرارداد امضا می کنیم که دو طرف بتوانند راحت با هم کار کنند.

وی افزود: باشگاه تصمیم گرفته که مبلغ ثابتی را برای او در نظر بگیرد و بعد در قبال خدماتی که او به استقلال ارائه می کند و هر بازی که انجام می دهد، هر اخراج غیر فنی که دارد پول دریافت کند. تجربه پارسال باعث شده تا باشگاه چنین تصمیمی بگیرد. ما در چند روز آینده و قبل از شروع اردو تکلیف او را مشخص می کنیم.