به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود داريوش مصطفوي ديروز در محل باشگاه پرسپوليس حاضر شد و پس از ديدار و گفت‌وگو با طاهري اين محل را ترک کرد. براي اينکه بدانيم داريوش خان به چه خاطر به محل کار قديمش سر زده و اوضاع کنوني پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي‌کند با وي تماس گرفتيم که ماحصل اين گفت‌وگو پيش روي شماست...

90: ظاهراً به باشگاه پرسپوليس رفته بوديد؟
بله براي پيگيري موضوع بيمه‌ام بايد يک سري به اسناد و مدارک موجود در باشگاه پرسپوليس مي‌زدم تا يک شکل اداري در اين باره مرتفع شود. به همين خاطر به باشگاه رفتم و قسمت شد چند دقيقه‌اي هم با طاهري صحبت کنم.
90: حتماً سوژه گفت‌وگوي شما هم موضوع تحصن هواداران جلوي باشگاه بود؟
اين اقدامات کاملاً خطي و جناحي است زمان من هم دوستان ميليون‌ها تومان هزينه کرده بودند تا از طريق ليدرها در سکوهاي ورزشگاه فرياد بزنند مصطفوي استقلالي من هم به طاهري از ماجراهاي آن روزها گفتم و يادآوري کردم اگر مديرعامل پرسپوليس شده است در وهله اول بايد صبر داشته باشد. 
90: گفتيد اين تحصن‌ها خطي است مي‌شود بگوييد چه کسي خط داده؟
نه من هيچ‌کس را متهم نمي‌کنم چون ياد گرفته‌ام تا چيزي را به چشم نبينم باور نکنم اما وقتي چنين اخباري را مي‌شنوم به اين نتيجه مي‌رسم و مديران وزارت ورزش وقتي بحث اهليت فرد را مطرح مي‌کنند کاملاً حق دارند! بعضي‌ها در اين فوتبال و در اطراف آن قرار دارند که از لحاظ اهليت در هيچ مرجعي تائيد نمي‌شوند اما توقع دارند همه جا آنها را تحويل بگيرند و با چهار تا وعده و وعيد همه چيز را پيشکش حضرات کنند. اي کاش که اين موضوع اهليت داشتن در همه جا باب شود تا اگر مسئول و مديري بود که از اين لحاظ زير سئوال رفت در همکاري با وي تجديد نظر شود. 
90: امکان دارد با اين پرسپوليس همکاري کنيد؟
من براي اين دو باشگاه يعني پرسپوليس و استقلال هر کاري که از دستم برآيد کوتاهي نمي‌کنم چون معتقدم ستون‌هاي فوتبال ما بر روي اين دو باشگاه بنا شد. هر کسي براي اين دو مجموعه قدمي بردارد به کل فوتبال خدمت کرده است.
90: اگر حرف خاصي مانده بگوييد؟
روي سخنم با هواداراني است که ناخواسته وارد جريانات اين چنيني مي‌شوند. لطفاً گول نخوريد و اجازه دهيد اين تيم مديريتي به کارش در پرسپوليس ادامه دهد مطمئن باشيد اگر به مشکل برخورد کنند و ببينند در انجام وظايف‌شان ناتوان هستند بلافاصله اين باشگاه را ترک خواهند کرد چون پرسپوليس و استقلال فضايي دارد که به شما مجال اشتباه کردن نمي‌دهد.