به گزارش پارس به نقل از فارس  علی نظری جویباری در خصوص آخرین وضعیت مذاکره با بازیکنان مدنظر پرویز مظلومی و اینکه آیا سیدجلال در لیست باشگاه استقلال هست یا خیر، گفت: در فهرستی که آقای مظلومی در اختیار من و آقای بهرام امیری قرار داده سیدجلال حسینی حضور ندارد.

 او بازیکن ملی‌پوش و بزرگ این مملکت است و ما برای او احترام ویژه‌ای قائلیم اما در لیست استقلال نیست.

وی با اشاره به حضور سیدمهدی رحمتی در دفترش گفت: رحمتی بازیکن استقلال بوده و دیروز به دفتر من آمد و کلی با هم حرف زدیم. من که با او پدرکشتگی نداشتم. سال گذشته هم او شرایطی داشت که در نهایت منجر به جدایی‌اش از استقلال شد اما هیچ مشکلی با این بازیکن ندارم و قطعا او را بازیکن استقلال بنامید.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت طالب‌لو و فروزان نیز، گفت:‌در این مورد پرویز مظلومی تصمیم‌گیرنده نهایی خواهد بود.

نظری‌جویباری در خصوص آخرین وضعیت امیرحسین صادقی نیز، گفت: به خدا قسم من و آقای امیری کوچکترین دخالتی در انتخاب بازیکنان نداریم چون اصلا در شأن ما نیست که به مظلومی بگوییم چه بازیکنی را بگیر و چه کسی را رد کن. حتی در مورد صادقی پادرمیانی هم نکردم چون من فقط باید تجربه‌ام را در اختیار مظلومی قرار بدهم. من که مدیربرنامه نیستم بخواهم به سرمربی بگویم فلان بازیکن را بگیر یا او را نگه دار.

وی تأکید کرد: صادقی و عنایتی به صورت کتبی تکلیف‌شان مشخص می‌شود چون آقای مظلومی هر کاری بخواهد انجام دهد به صورت کتبی به ما اعلام می‌کند.

وی در خصوص اظهارنظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز استقلال مبنی بر اینکه گفته بود فامیل نظری‌جویباری است، گفت: اولا که او بازیکن تیم استقلال بوده و سال‌ها در این تیم بازی کرده سپس به عقاب رفته و رزومه‌اش کاملا فوتبالی است. از شما هم خواهش می‌کنم وارد این مسائل نشوید.

وی همچنین در خصوص وضعیت جاسم کرار نیز، گفت: کرار دیروز با من نشستی را برگزار کرد و رقم درخواستی او از ما بسیار بالا است که این مسئله در توان باشگاه نیست. من امروز کتبا به مسئولان باشگاه می‌نویسم که اگر کرار با این رقم بخواهد در استقلال بماند نمی‌توانیم پول او را تأمین کنیم و این بازیکن باید تیم جدید خود را انتخاب کند و از باشگاه استقلال رضایتنامه بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه در استقلال مانده تا به این تیم کمک کند، گفت: من برای خودم در این ورزش آبرو دارم و می‌خواهم به استقلال کمک کنم. باور کنید آنقدر گرفتاری دارم که یک هفته است که به کار خودم نرسیده‌ام. حتی اینجا برایم حرف درآوردند و گفتند نظری‌جویباری ناز کرده و به خاطر همین مسائل مانده‌ام تا تمام توانم را برای بستن یک تیم قوی به کار بگیرم.

نظری‌جویباری در ادامه گفت‌وگو با فارس، گفت: امسال پای اعتبار وزیر ورزش، سجادی و افشارزاده در میان است چون تیم باید به سمت نتیجه گرفتن برود.و در وهله بعدی آبروی من و آقای امیری و پرویز مظلومی هم وسط است و نباید طوری عمل کنیم که خدای ناکرده اعتبار دیگران به خطر بیفتد چون نتایج امسال استقلال به آبروی وزیر ارتباط دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت فخرالدینی نیز گفت:‌ او روز گذشته به باشگاه استقلال آمد و خواسته‌اش غیرمعقول بود. من هم به او گفتم باید درخواستی داشته باشد که در توان ما باشد. اگر بازیکنی بخواهد از استقلال جدا شود چون با ما قرارداد دارد باید از ما رضایتنامه بگیرد. ما هم زیاد اصرار نمی‌کنیمکه یک بازیکن را در تیم‌مان به زور نگه داریم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت مسعود حسن‌زاده نیز، گفت: این بازیکن در فهرست ما حضور دارد ولی رقمی که می‌خواهد بالا است. باید کمی رقم درخواستی خود را پایین بیاورد.

نظری در خصوص وضعیت امید ابراهیمی و خسرو حیدری نیز گفت:‌ما دیروز سه ساعت با خسرو حیدری صحبت کردیم و مذاکراتمان هم خوب بود. با ابراهیمی هم تلفنی صحبت کردم و امیدوارم این دو نفر نیز طی چند روز آینده به جمع ما اضافه شوند تا تیم را کامل به اردوی کردان بفرستیم.