به گزارش پارس به نقل از تسنیم محمود خوردبین در مورد اینکه آیا حضورش در باشگاه پرسپولیس ارتباطی با جلسه برانکو و طاهری داشته است، گفت: حضور من در باشگاه ربطی به جلسه طاهری و برانکو ندارد و برای کار خودم به باشگاه آمده‌ام.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که روز گذشته مقابل باشگاه پرسپولیس رقم خورد و شعارهایی که برخی از هواداران این تیم علیه مسئولان باشگاه دادند، اظهار داشت: شما می‌دانید که ما دو بازیکنی را که هواداران دوست داشتند، جذب کرده‌ایم و قرار است یکی دو بازیکن دیگر را که مورد علاقه هواداران هستند، بگیریم. ممکن است برخی از هواداران بازیکنی را بخواهند اما سرمربی به آن بازیکن اعتقاد نداشته باشد. در خصوص سیدجلال حسینی و کریم انصاری‌فرد باید بگویم که این دو بازیکن در لیست برانکو نیستند. در واقع سرمربی تیم به بازیکنان دیگری اعتقاد داشته که در همین راستا دو بازیکن را جذب کرده‌ایم.
خوردبین در خصوص شعاری که برخی از هواداران پرسپولیس روز گذشته علیه وی دادند، تصریح کرد: هوادارانی که روز گذشته شعار می‌دادند کاملاً مشخص است که خط می‌گیرند تا بقیه را خراب کنند. من دخالتی در نقل‌وانتقالات تیم ندارم اما بر فرض اگر هم دخالتی داشته باشم آیا چند جوان می‌توانند به من بی‌احترام کنند، آنهم منی که 50 سال برای پرسپولیس زحمت کشیده‌ام؟! روز گذشته چند جوان بی‌ادب شعارهایی را داده و فحاشی کردند، مشخص است که آنها از جایی خط و پول گرفته‌اند! مگر می‌شود آنها خط نگرفته باشند؟! مطمئن باشید باشگاه کارش را انجام می‌دهد و تا این لحظه کار بدی نکرده است.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص زمان بازگشت مربی بدنساز این تیم اظهار داشت: مشکل خاصی نیست و پول او را می‌دهیم و این مربی هم برمی‌گردد. 
وی در خصوص حضور پاشنکو در تیم پرسپولیس عنوان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم، چون همانطور که گفتم در نقل‌وانتقالات دخالتی ندارم. ما فقط در تمرین به بازیکنان جدیدی که می‌آیند خوش‌آمد می‌گوییم. 
خوردبین در خصوص اینکه آیا اردوی پرسپولیس قطعی شده است، گفت: خیر اردوی تیم هنوز قطعی نشده و تا زمانی که تیم کامل نشود، اردویی قطعی نخواهد شد.