به گزارش پارس به نقل از کاپ داریوش مصطفوی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و اینکه در این سال های برخی مدیران سیاسی در باشگاه پرسپولیس حضور یافته اند اظهار داشت: این باشگاه مرحله دگردیسی را طی می کند و امیدوارم موفق باشند. باید کاری کنند تا مردم خوشحال باشند. کریم باقری و بچه ها را دیدم و خوشحال شدم فوتبالی دارند تیم را می گردانند. اما شاید یک غیرفوتبالی بتواند کمک کند. امیدوارم فوتبال مملکت اصلاح شود.

وی ادامه داد:می خواهم به شما بگویم دیدم که کارهای خوبی در باشگاه در حال انجام شدن است. امیدوارم این کارها بهتر انجام شود و از بیرون شارژ نشود. وقتی من مدیرعامل پرسپولیس شدم روزنامه ها نوشتند فلان کس میلیون ها تومان داده است تا مدیرعامل شود و گفتند مدیرعامل استقلالی نمی خواهیم اما من سال ها قهرمانی را طی کردم. حالا من نه نفراتی مثل عابدزاده، بیانی، انصاریان و خیلی های دیگر هم در هر دو تیم بازی کرده اند. هم باشگاه استقلال و هم پرسپولیس برنده می شوند.  من اصلا نگران این هستم که پشت جریان دیروز جریانی باشد که بخواهند مدیرعامل را از بین ببرند.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا حاضر است در باشگاه پرسپولیس سمتی بگیرد بیان داشت:اگر از من بخواهند حاضرم حتی جاروکشی باشگاه را هم انجام دهم.

وی درباره عدم موفقیت سازمان خصوصی در واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت:این اتفاق شویی بود که انجام شد. من از اول می دانستم این مسائل انجام شدنی نیست. چون قیمت ها بالا بود و قیمت های کاذب دادند و این شو را انجام دادند که باشگاه را واگذار نکنند و من خوشحال شدم مساله اهلیت را گذاشتند. شاید باز هم این حرف ها را بزنند که مدیرعامل استقلالی نمی خواهیم. باید سیاسیون از فوتبال طرد شوند و بیرون بروند. اینها چه کسانی هستند که برای فوتبال ما تصمیم بگیرند. من معتقدم خدمت برای فوتبالی های عاشق لازم است. ما با برد این تیم خوشحال و با باختش ناراحت می شویم. آمدیم ببینم جریان چه می شود و هیات مدیره چه می کند. من نمی دانم چرا از خوردبین در هیات مدیره استفاده نمی کنند. خوردبین سالهاست برای تیم زحمت می کشد. او درویش و خاکی است. زیرا به دنبال مسائل نیست.

مصطفوی افزود:امروز من دیدم طاهری دارد زحمت می کشد. کریم باقری زحمت می کشد. نمی خواهم اسم همه را بیاورم شاید اجازه نداشته باشم. شاید جریانی باشد که اینها را هم می خواهند زمین بزنند اما شما باید کاری کنید این اتفاق نیفتد.

وی درباره اینکه بسیاری از بازیکنان ایرانی مدعی شده اند از کشورهای عربی پیشنهاد دارند بیان داشت:این را زیاد جدی نگیرید. به کشورهای عربی دستور داده شده است که فقط یک بازیکن آسیایی بگیرند و آنها بازیکنان ما را نمی گیرند. بازیکنان ما خودشان این حرف ها را می زنند که کشورهای عربی آنها را می خواهند. آنها بازیکنانی را می آورند که خیلی از این بازیکنان به درد کشورهای عربی نمی رسند.  

مصطفوی درباره تجمع روز گذشته هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه گفت:امیدوارم تجمع دیروز خط دار نبوده باشد. من احساسم این است خط دار بوده است. از هواداران می خواهم گول نخورند. هیات مدیره دارد کار می کند. اگر نتیجه نگیرند خودشان کنار می روند. ولی واقعا دارند کار می کنند و هواداران باید صبور باشند.