به گزارش پارس به نقل از ایسنا نام ایکر کاسیاس مدت‌هاست در فصل نقل‌وانتقال‌ها در ارتباط با باشگاه‌های دیگر به گوش می‌رسد. دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا و کاپیتان رئال مادرید دیگر مورد توجه سران باشگاه قرار ندارد و به نظر می‌رسد باید راهش را از قوهای سپید جدا کند.

بر اساس اعلام نشریه‌های اسپانیایی، باشگاه رم ایتالیا به دنبال جذب ایکر کاسیاس است. مورگان دی‌سانتیس، دروازه‌بان کنونی جالوروسی تصمیم گرفته است در پایان فصل پیش رو از دنیای فوتبال کناره‌گیری کند. به همین دلیل سران رم به دنبال خرید دروازه‌بانی برای جانشینی او رفته‌اند.

سران رئال مادرید به دنبال خرید داوید دخیا از منچستریونایتد هستند. اگر این اتفاق بیفتد، بازی‌های بسیار کمی به کاسیاس در فصل آینده خواهد رسید. با توجه به این که رئالی‌ها کیلور ناواس را نیز در ترکیب دارند، کاسیاس ترجیح می‌دهد راهی تیم دیگری شود تا این که بخواهد روی نیمکت ذخیره‌های تیم مورد علاقه‌اش بنشیند.

نشریه آ اس، چاپ اسپانیا فاش کرده است رم می‌خواهد کاسیاس را به "المپیکو" ببرد تا این دروازه‌بان کهنه‌کار، تجربه حضور در سری A ایتالیا را نیز در کارنامه داشته باشد. قرارداد کنونی کاسیاس با رئال مادرید تا سال 2017 است و سالی سه میلیون یورو نیز از قوهای سپید دستمزد می‌گیرد.