به گزارش پارس به نقل از کاپ مقداد نجف نژاد در رابطه با غیبتهای متعدد خود در جلسات هیات مدیره استقلال اظهار داشت: من به غیر از یکی، 2 جلسه اول در تمام جلسات هیات مدیره حاضر شدم. این حرفها و شایعات را خبرنگاران و رسانه ها از خودشان در می آورند وگرنه من در جلسات حضور داشته ام. در ضمن اگر هم در هر جلسه ای غیبت داشته باشم، محتویات آنرا از سایر اعضای هیات مدیره جویا می شویم تا در جریان امور باشگاه به صورت کامل قرار بگیرم.

وی درباره اینکه پس چرا خبرنگاران او را در جلسات هیات مدیره رویت نکردند، افزود: بنا نیست که تمام جلسات هیات مدیره مقابل چشمان خبرنگاران برگزار شود. جلساتی بوده که خودمان برگزار کردیم و در خصوص آن تصمیم گیری کرده ایم. نیازی نیست که همیشه درباره حاضر شدن یا غیبتم در جلسات به رسانه ها توضیح بدهم. 
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می شود او به دلیل مشغله اش در مجلس به امورات استقلال نمی رسد، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست. من سالهاست که در هیات مدیره استقلال حضور دارم و با تمام امور این تیم نیز آشنا هستم. الان هم سایر دوستان در باشگاه طبق وظایفی که دارند، کارها را پیش می برند و مشکلی از این نظر وجود ندارد. 
نجف نژاد در پایان در واکنش به شایعه اختلافش با هیات مدیره جدید گفت: اینها فقط در حد همان شایعه است و من هیچ اختلافی با اعضای هیات مدیره ندارم. هر زمان که نیاز باشد، جلسه هیات مدیره برگزار می شود. فکر می کنم به زودی بتوانیم رئیس و سخنگوی هیات مدیره را نیز انتخاب کنیم.