به گزارش پارس به نقل از کاپ بهرام افشارزاده در رابطه با برگزاری اولین تمرین استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات استارت خورد. ما بالاخره باید یک روز شروع می کردیم که دیروز این اتفاق رخ داد. تلاش می کنیم که تا آخر همین هفته تیم را کامل کنیم تا کادرفنی دستش برای هدایت تیم بازتر تر باشد.

وی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات افزود: من نقل و انتقالات را به 2 معاون خود سپردم. سعی می کنیم تمام بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنیم. البته محدودیت هایی در برخی از موارد وجود دارد اما پارسال هم اکثر نیازهای کادرفنی را جذب کردیم. 
مدیرعامل استقلال درباره واکنش حاجیلو به بیانیه این باشگاه تصریح کرد: من از حاجیلو گله دارم. ابتدای فصل بود که حکم مشاوری را به او ابلاغ کردم که او رفت و دیگر به باشگاه نیامد. خودم در زمانی که در کمیته المپیک بودم، او را به عنوان سرپرست تیم امید انتخاب کردم. ما از ابتدای فصل گذشته 38 جلسه هیات مدیره برگزار کردیم و این نشان می دهد که فعال بودیم. همچنین توفیقی یک میلیارد و 200 میلیون تومان به باشگاه کمک کرده است. او باید بیاید و بگوید که چه کسی اینجا پول گرفته است. ما به او احترام گذاشتیم و الان هم احترام می گذاریم. به حاجیلو می گویم که در باشگاه استقلال باز است و اگر صحبتی دارد، بیاید و بگوید.
وی درباره حضور آتیلا حجازی در کادرفنی خاطرنشان کرد: ما چند جلسه با حجازی برگزار کردیم. قرار شد که خودش در این باره تصمیم گیری کند. باید با مظلومی جلسه بگذارم تا ببینم که وضعیت حجازی چه می شود. 
افشارزاده در خصوص انصراف فرهاد و فرزاد مجیدی از استقلال گفت: وقتی با فرهاد مجیدی که صحبت کردم به من گفت که من مشاور استقلال هستم و مظلومی باید مشورت های مرا بپذیرد. او بازیکن بزرگی است و سعی می کنیم همچنان از مجیدی مشورت بگیریم. 
وی در رابطه با آخرین وضعیت عنایتی و صادقی عنوان کرد: در خصوص این 2 نفر امروز یا فردا تصمیم گیری می کنیم. به هر حال تصمیم مظلومی به عنوان سرمربی مهم است و ما هم طبق نظر ایشان عمل می کنیم. 
مدیرعامل استقلال درباره وضعیت اسپانسر استقلال گفت: هنوز وضعیت اسپانسر مشخص نیست و در حال رایزنی هستیم تا هر چه زودتر اسپانسر را مشخص کنیم. قطعا این اتفاق طی روزهای آینده رخ می دهد چون نیاز به منابع مالی داریم.