به گزارش پارس به نقل از تسنیم آریگو ساچی، سرمربی تیم طلایی دهه 80  میلان اعتقاد دارد زلاتان ابراهیموویچ نسبت به لیونل مسی سطح بالاتری دارد.

او ابتدا، سیاست‌های نقل و انتقالاتی میلان و خرید امثال برتولاچی با مبلغ 20 میلیون یورو را به سخره گرفت.

ساچی در این باره گفت: از آنجایی که به اندازه یک دوست به گالیانی و برلوسکونی نزدیک هستم، نظرم واقعی‌ام درباره فعالیت‌های تیم در فصل نقل و انتقالات را به آن‌ها گفته‌ام.به نظرم برای برخی از بازیکنان پول زیادی پرداخت شده که نتیجه سخاوت روسای تیم است!

او درباره زلاتان، یکی از اهداف خرید روسونری حرف‌های جالبی زد: زلاتان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است و اگر  فوتبال ورزشی انفرادی بود، قطعا یک سرو گردن از مسی بالاتر قرار می‌گرفت.نقطه ضعف زلاتان، ناتوانی در کار تیمی است و و غالبا نمی‌تواند با دیگران کنار بیاید. در دوران مربیگری و مدیریت من در میلان، دو بازیکن به نام‌های وه‌آ و فان‌باستن داشتم. وه‌آ تکنیک بالایی داشت و غالبا فردی عمل می‌کرد اما فان‌باستن، تاکتیک‌پذیرتر بود و در شیوه تیم حل می‌شد.

ساچی در ادامه از تفاوت فردیت و کار گروهی حرف زد: شاید بسیاری از فوتبالیست‌ها،ترجیح می‌دادند فوتبال یک بازی فردی باشد اما ما در ورزشی گروهی فعالیت می‌کنیم و به همین خاطر به رعایت فاکتورهای زیادی نیاز داریم. یکی از این فاکتورها تاکتیک و شیوه بازی است که به توانایی فردی بازیکنان بستگی ندارد و به ثمر نشاندن آن مستلزم کار سخت و داشتن برنامه است.