به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین پرویز مظلومی که تقریبا گفته امیرحسین صادقی و رضا عنایتی را برای سال بعد تیمش نمی خواهد، روز شنبه با رفتارش نشان داد که تقریبا اعتقاد زیادی به خریدن جواد نکونام و آندو تیموریان هم ندارد. خبر قرارداد داخلی استقلالی ها با روزبه چشمی که هم در دفاع توان بازی دارد و هم یک هافبک دفاعی قابل است، در شرایطی که خرسندنیا در استقلال ماندگار شده پیامی ویژه در خود داشت. حتی اگر آنها هنوز چشمی را نخریده باشند یا اصلا این انتقال به سرانجام نرسد. اینکه استقلالی ها که تقریبا به توافق دوباره با امید ابراهیمی نزدیک هستند، خیلی تمایلی به برگرداندن دو هافبک قدیمی شان ندارند. مظلومی با فکر کردن به یک هافبک دفاعی جوان، به این می اندیشد که در صورت ماندن امید ابراهیمی  در استقلال قید آوردن نکونام یا آندو را بزند. اینکه پست بازی امید بیشتر به جواد شباهت داشت با ماندن امید یعنی مربی استقلالی ها از آوردن جواد منصرف می شد و حالا که او تصمیم گرفته است روزبه چشمی را هم برای تیمش بگیرد، به نظر می رسد این مربی در شرایطی که سقف پرداخت های تیمش اجازه نمی دهد خیلی دست به خریدهای میلیاردی جدید بزند، با خریدن چشمی، قید داشتن این دو بازیکن با سابقه را زده باشد.

مظلومی در ابتدای آمدن به استقلال گفته بود می خواهد آندو تیموریان، جواد نکونام و مهدی رحمتی را به استقلال برگرداند اما انگار از این جمع تنها او رحمتی را برمی گرداند و با رفتن قریب الوقوع صادقی و عنایتی، بازوبند کاپیتانی به مهدی هم می رسد.

مظلومی که در حکم ماموریتش آمده بود امید است از همه پتانسیل استقلالی استفاده کند، سعی کرده بیشتر تیم فصل قبلش را جذب کند و با خرید چند یار جوانتر ، استقلالش را تکمیل کند. حتی اگر روزبه چشمی به استقلال نیاید هم شاید مظلومی به گزینه های جوان دیگری با این ویژگی ها فکر کند.