به گزارش پارس به نقل از کاپ محمد رویانیان در رابطه با تجمع هواداران پرسپولیس مقابل درب باشگاه در اعتراض به نقل و انتقالات ضعیف سرخپوشان اظهار داشت: هواداران حق دارند چون می بینند که در روند نقل و انتقالات تیمشان تاخیر به وجود آمده و نگران هستند که مثل فصول گذشته نتیجه خوبی نگیرند. البته هواداران باید بدانند که این اتفاقات محصول تصمیمات اشتباه مدیران مربوطه است که با عزل و نصب های اشتباه کمر پرسپولیس را شکسته اند. کسانی که در آغاز فصل نقل و انتقالات یادشان می افتد که هیات مدیره و مدیرعامل را عوض کنند.

وی ادامه داد: حداقل اگر قرار به تغییرات بود، نباید مدیرعامل تغییر می کرد. مشکلات مالی نیز به شدت پرسپولیس را وارد بحران کرده اما کسی در وزارت ورزش پاسخگو نیست که بگوید قرار است از کدام شرکت یا نهاد به پرسپولیس پول برسد. این تغییرات پی در پی و ناپخته باعث بدبختی پرسپولیس شده وگرنه طاهری و هیات مدیره مقصر نیستند.
مدیرعامل سابق پرسپولیس همچنین تصریح کرد: مسئولان وزارت ورزش بیایند و توضیح دهند که اسپانسر پرسپولیس کیست یا اینکه چرا برای استقلال 4 عضو هیات مدیره انتخاب می شوند. شاید بهتر بود که طاهری به عنوان نماینده وزیر در هیات مدیره بود و نژادفلاح مثل گذشته کارها را پیش می برد تا از این مقطع حساس عبور می کردند. این تصمیم گیران کار را به جایی رسادند که بالاترین مقامات دولتی به دنبال کار این 2 باشگاه افتاده اند و در اینستاگرام از دغدغه های خود می گویند.
وی در واکنش به تجمع هواداران گفت: من به هواداران پرسپولیس توصیه می کنم از تجمع جدا خودداری کنند و مطمئن باشند پیامشان به گوش رئیس جمهور و نمایندگان مجلس رسیده است. پس دیگر نیازی به تجمع نیست و از آنها خواهش می کنم از تجمع دست بردارند. من می توانم این اطمینان را بدهم که دولت به هر قیمتی باشگاه را کمک می کند حتی اگر مرتکب تخلف شود! حیثیت دولت امسال به سرنوشت این 2 باشگاه وابسته است و به آنها کمک می کند.
رویانیان همچنین اضافه کرد: این تجمعات و اعتراضات کار را از این هم بدتر می کند چون مدیران باشگاه نمی توانند با آرامش کار کنند و روی بازیکنان نیز استرس ایجاد می شود.
مدیرعامل سابق پرسپولیس در پایان گفت: متاسفانه عملکرد ضعیف و تصمیم گیری های اشتباه مدیران وزارت ورزش باعث شده که رئیس جمهوری با آن همه گرفتاری و مشغله برای پیگیری یک اتفاق فوتبالی به تبریز برود. همچنین معاون رئیس جمهور مجبور است با این همه مشغله در فروش و سرنوشت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالت کند. این بی تدبیری مدیران ورزشی را نشان می دهد و مطمئن باشید که به گوش رئیس جمهور و مجلس هم رسیده است.