به گزارش پارس به نقل از کاپ دبیر کمیته نقل و انتقالات نفت گفت: این جای خوشحالی دارد که بازیکنان ما را اینقدر زود جذب می کنند چون عملکرد خوبی داشتند.

حسین آل اسحاق در رابطه با حضور پیام صادقیان در لیست خرید باشگاه نفت اظهار داشت: منصوریان صادقیان را در لیست خرید باشگاه قرار داده و در اولین فرصت برای مذاکره با او اقدام می کنیم. صادقیان بازیکن آزاد محسوب می شود و طبق اولویت بندی به زودی با او دیداری را تنظیم می کنیم. البته نه تنها این بازیکن، بلکه نفرات دیگری هم در لیست خرید ما قرار دارند که قطعا برای جذب تمام آنها اقدام می کنیم. حالا اینکه به توافق برسیم یا خیر، دیگر بستگی به شرایط مذاکرات دارد.
وی درباره جذب مومنی که مدنظر باشگاه استقلال بود، افزود: تنها ایراد در نقل و انتقالات این است که باشگاه با بازیکنی وارد مذاکره شود که قرارداد داشته باشد. ما اگر بازیکنی قرارداد داشته باشد، قطعا با باشگاه او مذاکره می کنیم و اگر هم نداشته باشد که سعی می کنیم در کمترین زمان او را جذب کنیم، حالا این خود بازیکن است که تصمیم می گیرد به کدام پیشنهادش پاسخ مثبت بدهد. 
 دبیرکمیته نقل و انتقالات نفت درباره لغو تمرینات نفت تا اطلاع ثانوی تصریح کرد: اینطور که شنیدم منصوریان امروز از مسافرت برمی گردد و احتمالا به زودی تمرینات را آغاز می کنیم. البته این تق و لق بودن تمرینات در ابتدای کار کمی طبیعی است و نگران این موضوع نیستیم. باید تکلیف یکسری از بازیکنان مشخص شود و سپس تمرینات را آغاز کنیم.
آل اسحاق در خصوص جدایی حاج محمدی، کامیابی نیا و رضایی از نفت عنوان کرد: این افراد بازیکن آزاد بودند و بعد از مذاکره با باشگاه نفت نتوانستیم با هم توافق کنیم و به همین خاطر به باشگاههای دیگر رفتند. البته این جای خوشحالی دارد که بازیکنان ما را اینقدر زود جذب می کنند چون عملکرد خوبی داشتند. ما برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که با جدایی این بازیکنان مشکلی در روند نفت به وجود نمی آید، گفت: سال گذشته هم نفت 7 بازیکن کلیدی خود را از دست داد و دیدید که بهتر از سال قبل هم کار کرد. مطمئن باشید که امسال هم نقاط ضعف را ترمیم می کنیم تا مشکلی پیش نیاید. 
آل اسحاق در پایان درباره وضعیت بیرانوند که گفته احتمالا سرباز می شود، عنوان کرد: تا این لحظه هیچ نامه ای از سوی باشگاههای دیگر برای جذب بیرانوند به دست ما نرسیده است. همچنین از سوی هیچ سازمانی اعلام نشده که این بازیکن سرباز است. او تحت قرارداد باشگاه نفت است و اگر هم سرباز شد، هیچ نگرانی نداریم چون به اندازه کافی دروازه بان خوب و با انگیزه داریم. از شیخ ویسی بگیر تا یکسری دروازه بان جوان که می خواهند خودشان را نشان دهند.