به گزارش پارس به نقل از کاپ محمدرضا داورزنی پس از پیروزی تیم والیبال ایران مقابل لهستان اظهار داشت: به اعضای کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. این برد را به مردم تبریک می‌گویم آنها غیرت مثال‌زدنی داشتند. خوشبختانه لطف خدا شامل حال ما شد. طبیعی است که حضور هوادارانی که چند ساعت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند و قبل از آن هم به ورزشگاه آمده بودند به عنوان رکن اصلی موفقیت ما تأثیر بسزایی داشته باشند.
وی درباره جو سالن در ست پنجم گفت: شاید می‌توانستیم 3 بر یک برنده شویم اما روند مسابقه به دلیل مصدومیت میرزاجان‌پور تغییر کرد. فراموش نکنید لهستان قهرمان جهان است. بازیکنان ما در این سه هفته کولاک کردند. ما روسیه قهرمان المپیک، آمریکا قهرمان لیگ جهانی و لهستان قهرمان جام جهانی را با قدرت شکست دادیم. . امیدوارم این روند یک شنبه ادامه پیدا کند و به قول والیبالی‌ها بلیط حضور در ریودوژانیرو را بگیریم. 
رئیس فدراسیون والیبال درباره اینکه آیا پاداشی به بازیکنان داده است اظهار داشت: این پاداش مربوط به قولی بود که دولت محترم قبلاً به بازیکنان داده بود. در آخرین مصوبه دولت پاداش یک و نیم میلیاردی و یک حواله خودرو برای کل بازیکنان تیم در نظر گرفته شده بود. با توجه به اینکه حواله خودرو مصوب نشده بود این مسئله از سوی کمیسیون اقتصادی به درخواست ما و پیگیری وزیر محترم ورزش بررسی و در نهایت قرار شد به جای حواله خودرو بازیکنان نفری 70 میلیون تومان دریافت کنند که این پاداش قبل از رفتن به ریو پرداخت می‌شود.
داورزنی درباره اینکه عنوان شده وی را قبل از بازی به سالن راه نداده‌اند  گفت: چنین چیزی نیست. در ابتدای بازی پایین آمدم تا شانریت را ببینم. بعد که بالا آمدم مسئولان یگان ویژه در را بسته بودند از آنها خواستم در را باز کنند که این کار را انجام دادند.