به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری مهر تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ۲۱ امروز جمعه در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی دیدار خود را در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرده‌اند که ست سوم این بازی با برتری تیم لهستان خاتمه یافت تا در مجموع این تیم ۲ بر یک از ایران پیش بیفتد.

تیم لهستان با روحیه بالایی که به خاطر برتری در ست دوم بدست آورده بود در ست سوم شروع خوبی داشت و با سرویس‌ها و دفاع روی تور خوب خود خیلی زود امتیازات متوالی را کسب کرد و در وقت اول استراحت فنی این ست ۸ بر ۵ برتری خود را ثبت کرد. بازیکنان ایران که به خود آمده بودند با کسب چند امتیاز متوالی در امتیاز ۹ به لهستان رسیدند و با دفاع خوب و ضربه عادل غلامی ۱۰ بر ۹ پیش افتادند. ایران با اسپک عبادی‌پور ۱۱ بر ۹ از حریف سبقت گرفت که آنتیگا سرمربی لهستان تقاضای تایم اوت کرد.

با وجود اینکه تیم ایران سوار بر بازی شده بود به یکباره لهستانی‌ها چند امتیاز گرفتند و ۱۴ بر ۱۳ از ایران پیش افتادند و در ادامه وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۴ به نام خود ثبت کردند. سرویس‌های خوب لهستانی‌ها این تیم را ۱۹ بر ۱۶ پیش انداخت. قهرمان جهان در امتیازات پایانی این ست کاملا ابتکار عمل را در دست داشت و ست سوم را ۲۵ بر ۲۱ برنده شد تا نخستین امتیاز را در تهران کسب کند.