به گزارش پارس به نقل از  خبرآنلاین، امیر قلعه نویی در حالی از استقلال جدا شد که تنها چند روز پس از جدایی اش از این تیم شایعه شد او با برادران شفیع زاده به توافق رسیده است و قرار است لیگ برتر پانزدهم را در جنوب ایران مربیگری کند.
 
همین چند روز پیش بود که خبر رسید براداران شفیع زاده قرار است امتیاز فولاد نوین را خریداری کنند تا دوباره نام استقلال اهواز را در لیگ برتر زنده کنند. آنها که از استقلالی های"تیر"هستند بلافاصله پس از جدایی قلعه نویی از تیم آبی پوش پایتخت مذاکره با قلعه نویی را آغاز کردند که به نظر جواب امیر به آنها "نه "بوده است.

این در حالی است که نزدیکان سرمربی سابق استقلال از پیشنهادی دیگر برای قلعه نویی پرده برداشتند. پیشنهادی اغوا کننده که البته او این بار هم جواب منفی به آن داده است.
 
بر اساس اخبار رسیده مالک متمول باشگاه ملوان پیشنهادی 30 میلیارد تومانی به قلعه نویی داده تا بیاید و خودش تیم را جمع و جور کند. (تیم را ببندد و بازیکنان لازم را جذب کند.) با این حال حتی این رقم هم نتوانسته سرمربی سابق استقلال را برای حضور در این باشگاه پر طرفدار ترغیب کند. هنوز معلوم نیست که قلعه نویی برای فصل جدید چه تصمیمی خواهد گرفت و اصلا آیا در لیگ برتر پانزدهم مربیگری خواهد کرد یا نه؟