به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین همین یکی دو روز پیش بود که داریوش یزدانی بازیکن سابق استقلالی ها به انتقاد از پرویز مظلومی پرداخت و درباره اش نوشت که:«تمام حواس پرویز مظلومی نباید به راضی کردن منتقدان قلعه نویی باشد.»

او البته برای استقلال هم آرزوی موفقیت کرده بود و...با این شرایط آن طور که این بار یزدانی در اینستاگرامش نوشته مظلومی با او تماس گرفته و از او خواسته تا به عنوان یکی از دستیارانش در استقلال فعالیت کند!

یزدانی در اینستاگرام نوشته است:« همواره بر این نکته تاکید داشتم که پوشیدن پیراهن باشگاه استقلال برایم افتخار بوده و در این سالها هواداران بامحبت این باشگاه پرطرفدار همیشه به من لطف داشته اند. از دیروز که با استادم جناب آقای مظلومی صحبت کردم و بحث حضورم در کادر فنی استقلال مطرح شد، لطف این عزیزان نیز بیشتر از گذشته شامل حالم شد که از این بابت از یکایک هواداران عزيز سپاسگزارم.

چنانکه به آقای مظلومی هم گفتم من افتخار شاگردی ایشان را در دوران بازیگری داشته ام و اعتماد ایشان به من برای حضور در کادر فنی استقلال بسیار ارزشمند است.

البته به دلیل قراردادی که ماه پیش با باشگاه آستن تکزاز امضا کرده ام، حضورم در استقلال منوط به مذاکره دو باشگاه است و مدیریت باشگاه آستن برای مکاتبه با مدیران استقلال اعلام آمادگی کرده اند.

امیدوارم این تماس ها به حصول توافق بی انجامد تا بار دیگر توفیق پوشیدن لباس استقلال را این بار در کسوت مربی بدست آورم.

انشاالله.به اميد موفقيت استقلال بزرگ»