به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود حتماً مي‌دانيد که فولاد نوين مي‌خواهد امتيازش را بفروشد. آنها بعد از سپري کردن يک فصل عالي در ليگ يک و صعود به ليگ برتر قيد حضور در بالاترين رده باشگاهي فوتبال ايران را زدند. 
دليلش هم روشن است: پول! فولاد خوزستان پول ندارد و نمي‌خواهد امسال زياد هزينه کند. به همين خاطر آنها به فکر فروش امتياز اين تيم افتادند تا بخشي از هزينه‌هاي فصل آينده را جبران کنند. 
خريد فولاد نوين اما به اين سادگي‌ها نيست. امتياز اين تيم نبايد از اهواز خارج شود و قيمتي هم که خورده مشتري پران است. آنها 15 ميليارد مي‌خواهند تا فولاد نوين را بدهند ولي مشتري‌ها اين مبلغ را گران مي‌دانند.
اما بخوانيد از تازه‌ترين مشتري اين تيم تازه صعود کرده... علي انصاري. او که سهامدار عمده يکي از بانک‌هاي خصوصي است قصد داشت با آتيلا حجازي و علي فتح‌اله‌زاده براي اجاره استقلال اقدام کند. اجاره‌اي که ساليانه رقمي بالغ بر 30 ميليارد تومان مي‌شود اما وزارت ورزش انگار تمايلي ندارد که تيم را به آنها بدهد گرچه به ظاهر گفته قرار است مزايده‌اي براي اجاره اسپانسر بر پا شود.
حالا اما انصاري تصميم تازه‌اي گرفته؛ خريد امتياز تيم فولاد نوين و تغيير اسم آن به استقلال اهواز، فوتبالي ها حتماً مي‌دانند تيمي که هم اکنون در ليگ برتر بازي مي‌کند و مربي‌اش هم ويسي است، استقلال خوزستان نام دارد و از پايگاه مردمي برخوردار نيست، در عوض استقلال اهواز که توسط شفيع‌زاده‌ها اداره مي‌شود طرفدار زيادي دارد. همان تيمي که با فيروز کريمي نزديک بود قهرمان ليگ برتر شود. اين تيم در فصل گذشته از ليگ يک به ليگ 2 سقوط کرد و برادران شفيع‌زاده قصد دارند اين تيم را احيا کنند. 
شفيع‌زاده‌ها با علي انصاري هم در ارتباط هستند و مذاکراتي را براي خريد امتياز فولاد نوين انجام داده‌اند. البته انصاري شايد چراغ خاموش وارد اين معامله شود.
قلعه‌نوعي، گزينه اصلي
شايد برايتان جالب باشد که بدانيد آنها حتي مربي فصل آينده خود را نيز انتخاب کرده‌اند، امير قلعه‌نوعي که فصل کابوس واري را در استقلال پشت سر گذاشت و دست آخر قراردادش هم با استقلال تمديد نشد. قلعه‌نوعي فعلاً تيم ندارد و حتي شايعه مذاکره‌اش با تراکتوري ها به 2 روز هم نکشيد چرا که بلافاصله تکذيب شد. حالا به نظر مي‌رسد تيمي برايش وجود نداشته باشد اما او گزينه اصلي هدايت تيم پرطرفدار استقلال اهواز است. قلعه‌نوعي خاطرات خوبي در استقلال اهواز دارد و قبل از اينکه به استقلال تهران بيايد خاطرات خوبي با اين تيم اهوازي داشته... اهواز شهر آبي‌هاست و اين به قلعه انگيزه مربيگري مي‌دهد. 
ديروز جهانداري که مديرعامل باشگاه استقلال اهواز است مذاکره با قلعه نوعي راتاييد کرد اما شهرام شفيع‌زاده گفت که قلعه‌نوعي نمي‌خواهد در شهرستان کار کند که البته بعيد است در صورت جدي شدن مذاکرات، او اين پيشنهاد را رد کند. به خصوص اينکه او با انصاري هم رابطه خوبي دارد.
استقلال خوزستان هم گزينه است
انصاري و شفيع‌زاده‌ها منتظر تعيين تکليف تيم استقلال خوزستان هم هستند. تيمي که متعلق به گروه صنعتي ملي خوزستان است و در جريان فساد مالي 3 هزار ميلياردي به عنوان تسويه حساب به بانک ملي واگذار شد. خبر مي‌رسد که بانک ملي نمي خواهد تيمداري کند. از اين رو مسئولان استقلال اهواز منتظرند تا ابتدا تکليف استقلال خوزستان مشخص شود و دو استقلال را يکپارجه کنند. در اين شرايط ديگر سه تيم همنام در ليگ نخواهند بود و استقلال اهواز در خوزستان بي رقيب مي‌ماند.
بايد ديد طي روزهاي آينده چه اتفاقي رخ مي‌دهد و ائتلاف انصاري، شفيع‌زاده‌ها منجر خريد امتياز يک تيم ليگ برتري مي‌شود يا نه و آيا امير قلعه‌نوعي هم حاضر است روي نيمکت اين تيم اهوازي بنشيند.
تابستان داغ از راه رسيد، خبرهاي داغ در راه است...