به گزارش پارس به نقل از کاپ پیشکسوت پرسپولیس گفت:دایی  ناراحت بود که چرا من یکی، دو سال پیش از حضور یحیوی و غلامپور در کادر فنی پرسپولیس انتقاد کردم.

بهروز سلطانی درباره درگیری اش با علی دایی در  دیدار شب گذشته جام ستاره ها اظهار داشت: علی دایی اسطوره و برادر من است. نان و نمکش را خوردم و هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم نسبت به او بی احترامی کنم. وقتی برای تماشای بازی به آنجا رفتم علی دایی با دیدن من اشاره کرد انتقاد دارد که ایستادم و با وی صحبت کردم.
وی ادامه داد:دایی  ناراحت بود که چرا من یکی، دو سال پیش از حضور یحیوی و غلامپور در کادر فنی پرسپولیس انتقاد کردم. این تنها انتقاد و گلایه من از علی دایی بود و هیچ وقت بعد از آن به خودم اجازه ندادم درباره علی دایی صحبت کنم.
سلطانی خاطرنشان کرد:من گلایه کرده بودم که با حضور احمدرضا عابدزاده، سعید عزیزیان، نادر باقری، نیما نکیسا و وحید قلیچ چرا دایی باید سراغ دروازه بانان استقلال برود. من همیشه می گویم ما پیشکسوتان و بازیکنان تیم پرسپولیس همه یک خانواده هستیم که باید از یکدیگر دفاع کنیم. حتی استقلالی ها هم همین طور هستند و هوای خانواده خود را دارند.