به گزارش پارس به نقل از کاپ مربی پیشین پرسپولیس گفت: آنهایی که علی دایی و برادرانش را می شناسند می دانند ما اهل درگیری و حاشیه سازی نیستیم. 

محمد دایی در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره درگیری برادرش، علی دایی، با بهروز سلطانی در حاشیه دیدار شب گذشته جام ستاره ها اظهار داشت:صحبت بین دایی و سلطانی چیز مهمی نبود که به درگیری منجر شود. برادرم از سلطانی گلایه داشت و به طور رو در رو با او صحبت کرد.
وی ادامه داد:آنها که علی دایی را می شناسند می دانند او حرفش را رک و روبه روی آدم ها می زند و اهل صحبت در پشت سر نیست. برای همین وقتی سلطانی را در آن بازی ها دید سراغش رفت تا گلایه هایش را به او بگوید. 
مربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه گلایه های علی دایی از بهروز سلطانی به چه خاطر بود تصریح کرد: من در ابتدای صحبت هایشان نبودم که بدانم درباره چه چیزی گلایه و صحبت می کند.بهتر است دوستان از حاشیه سازی دست بردارند.
دایی افزود: برخی شایعه کرده اند که من با سطلانی درگیر فیزیکی شدم که این یک دروغ بزرگ است.به هیچ عنوان این اتفاق نیفتاده و آنهایی که علی دایی و برادرانش را می شناسند می دانند ما اهل درگیری و حاشیه سازی نیستیم.