به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی سرخیو راموس مدافع باتجربه و اسپانیایی باشگاه رئال‌مادرید به مسئولان این باشگاه اعلام کرده که برای تمدید قراردادش با رئال، باید رقم دستمزد سالانه او به 10 میلیون یورو (به صورت خالص) افزایش یابد. این در حالی است که قرارداد کنونی راموس تا 30 ژوئن سال 2017 اعتبار دارد که در آن زمان راموس 31 ساله خواهد بود. این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد احتمال جدایی او از رئال به گوش می‌رسد. 

اين در حالي است كه پروسه تمديد قرارداد راموس خيلي طولاني شده و مديران رئال هم از اين بابت كلافه شده‌اند؛ در صورتي كه مقامات باشگاه شرايط مالي راموس براي تمديد قراردادش را بپذيرند، بايد سالي 10 ميليون يورو به صورت خالص به او پرداخت كنند. البته بايد پذيرفت كه تصميم‌گيري در مورد آينده راموس و جدا شدن و نشدن بازيكني كه با گلش «لادسيما» را به رئالي‌ها هديه كرد كار سختي است. پيشنهاد كنوني سران رئال براي راموس، دستمزد سالانه 5/7 ميليون يورويي (خالص) براي او است. دستمزد سالانه فعلي راموس سالي 5/5 ميليون يورو است ولي اين رقم نظر راموس را جلب نكرده.

بالاتر از همه مديران
رنه راموس، برادر و مديربرنامه‌هاي سرخيو رقمي را به باشگاه پيشنهاد كرده كه تمام مديران رده بالاي رئال روي هم رفته چنين دستمزدي را دريافت نمي‌كنند. مديران تراز اول باشگاه مادريدي در فصل گذشته روي هم رفته حدود 8 ميليون يورو دستمزد گرفتند.
طبق اعلام رئال‌مادريد، مبالغ پرداختي در پايان 30 ژوئن سال 2014 به مديران ارشد اين باشگاه 000/287/8 يورو بوده. در گزارش مديريتي منتشره در وب‌سايت رسمي باشگاه رئال‌مادريد، اين مبلغ حقوقي است كه در طول يك سال به 15 مدير ارشد باشگاه، از جمله خوسه آنخل سانچس، مدير داخلي‌؛ آنتونيو گالئانو، مدير ارتباطات، اميليو بوتراگنيو، مدير روابط عمومي و افراد ديگري از جمله مدير منابع انساني، مدير سرويس قضايي، مدير بسكتبال، مدير اقتصادي، مدير تجاري و... پرداخت شده است.

حضور در دفتر وكيل
در اين ميان و در شرايطي كه روزبه‌روز گمانه‌زني‌ها در مورد آينده مبهم راموس بيشتر مي‌شود، سرخيو راموس همراه با برادر و مديربرنامه‌هايش به دفتر وكيلي به نام جوليو سن در مركز شهر مادريد رفتند تا به حل و فصل برخي مسائل شخصي‌شان بپردازند. 
در اين شرايط خبرنگار ماركا با سرخيو راموس گفت‌وگوي كوتاهي را انجام داد و راموس در پاسخ به سؤالي در مورد شايعات فراواني كه در روزهاي اخير در مورد آينده او شنيده مي‌شود گفت: «من هميشه آرام هستم.» او در دو هفته پيش‌رو در شهر مادريد خواهد ماند تا مشكلات شخصي و كارهاي فردي‌‌اش را پيش ببرد.