به گزارش پارس به نقل از فارس سعید عزت‌اللهی در مورد پیشنهاد باشگاه ختافه به وی گفت: در حال حاضر جزئیات این پیشنهاد مشخص نیست و تا زمانی که پای میز مذاکره ننشینیم نمی‌توان در مورد جزئیات آن خیلی صحبت کرد اما اینطور که شنیده‌ام گویا ختافه من را برای تیم B این باشگاه می‌خواهد که در صورت رضایت به تیم اول منتقل خواهم شد.

وی ادامه داد: این باشگاه اسپانیایی علاقه خود را برای جذب من اعلام کرده و حتی این امکان وجود دارد که پس از یک یا چند ماه درخشش در ترکیب تیم دوم ختافه بتوانم برای تیم اصلی در لالیگا بازی کنم اما باز هم تاکید می‌کنم که جزئیات و شروط قرارداد مشخص نیست و باید در این مورد صبر می‌کرد تا پای میز مذاکره بنشینیم. در حال حاضر در نامه‌ای باشگاه ختافه به طور کلی خواستار جذب من شده است.

عزت‌اللهی یادآور شد: البته چند پیشنهاد اروپایی دیگر از کشورهای آلمان، روسیه، نروژ و ترکیه دارم و برای تصمیم‌گیری نهایی باید با اطرافیانم مشورت کرده و بیشتر فکر کنم.

هافبک فصل گذشته تیم اتلتیکوی B اسپانیا در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر حضور در اسپانیا ترجیح نمی‌دهد در این کشور به ادامه بازیگری بپردازد گفت: در هر صورت در اسپانیا زندگی کردم و با شرایط این کشور به خوبی آشنا هستم اما به طور کلی مشکلی با جابه جایی و انتقال به کشورهای دیگر ندارم. در حال حاضر علاقه دارم به جایی که به پیشرفت فوتبال کمک می‌کند بروم.

عزت‌اللهی یادآور شد: برای انتخاب تیم آینده‌ام مهم این است که بتوانم بازی کنم و اینکه نیازهایم تامین شده و امکانات خوبی در تیم فوق برایم فراهم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم جدیدش برای بازی کردن تضمین می‌خواهد گفت: تضمین خیر چراکه بازی کردن به عملکرد بازیکن در تمرین و مسابقات مربوط می‌شود. منظور من این است که علاقه دارم به کشوری بروم که امکانات خوبی برایم فراهم باشد تا با تمرکز و آرامش بتوانم در فوتبالم پیشرفت کنم.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه آیا برای انتخاب تیم آینده‌اش با کی‌روش مشورت کرده است یا خیر؛ گفت: در این خصوص با سرمربی تیم ملی صحبت کردم و او از این پیشنهادها استقبال کرد اما فقط از من خواست عجله نکنم و به این پیشنهادها بیشتر فکر کنم هرچند که برای انتخاب نهایی حتما دوباره نظر کی‌روش را خواهم خواست.

عزت‌اللهی در مورد اینکه آیا از تیم‌های ایرانی پیشنهاد دارد یا خیر؛ گفت: پیشنهاد وجود دارد اما فعلا نمی‌خواهم در ایران بازی کنم. در حال حاضر در اروپا راحتم و فقط به پیشرفت فوتبالم فکر می‌کنم. هنوز اول راه هستم و تازه جوانی‌ام آغاز شده است و به هیچ وجه از حضور در فوتبال اروپا خسته‌ نشده‌ام.