به گزارش پارس به نقل از فارس پیش از ظهر امروز خبری مبنی بر اینکه اسپانسر فصل گذشته تیم استقلال قصد شکایت از این باشگاه را دارد و ممکن است مدیران استقلال به سرنوشت مدیریت فصل گذشته باشگاه پرسپولیس دچار شود اما بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال این موضوع را رد می‌کند و مدعی است نمایندگان اسپانسر استقلال نامه‌ای نوشتند و خواستار حق و حقوق خود هستند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: هیچ بحث شکایتی مطرح نیست و شما مطمئن باشید اسپانسر از ما شکایت نکرده است آنها فقط نامه‌ای را به وزارت ورزش و جوانان نوشتند و خواهان حق و حقوقی هستند که از طریق ما و وزارتخانه در حال پیگیری است. ضمن آنکه جا دارد از آقای سبک‌دست تشکر کنم که خیلی برای استقلال زحمت کشید و تلاش خودش را انجام داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره این باشگاه گفت: در نشست امروز تنها پیرامون مباحث اسپانسر صحبت کردیم و قرار است روز شنبه از طریق آگهی عمومی به دنبال اسپانسر باشیم همچنین امیدوار هستیم که از طریق آگهی اسپانسر استقلال سریع‌تر مشخص شود.

افشارزاده در پایان در خصوص زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال استقلال گفت: ان‌شاءالله از روز شنبه استارت تمرینات خواهد خورد و تیم سر و شکل خود را پیدا خواهد کرد.