به گزارش پارس به نقل از فارس تیم ملی والیبال لهستان صبح روز گذشته نخستین تمرین آماده‌سازی خود را در تهران برگزار کرد که در این تمرین بارتوش کورک، امتیازآورترین بازیکن لیگ جهانی و ستاره لهستانی‌ها ار ناحیه ستون فقرات دچار مصدومیت شد و حالا حضورش در دیدار برابر ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گفته مسئولان تیم ملی والیبال لهستان هنوز مشخص نیست که وی بتواند در دیدار برابر ایران به میدان برود. قرار است آخرین وضعیت وی مورد بررسی قرار بگیرد و اگر مصدومیت جدی باشد ریسک نخواهند کرد و به کورک بازی نمی‌دهند.

کورک 27 ساله یکی از بهترین بازیکنان تیم لهستان است که در حال حاضر با کسب ١٧٥ امتیاز، موثرترین بازیکن لیگ جهانی بوده است. وی تا اینجای مسابقات 295 اسپک زده است و از ستون‌های اصلی لهستان به شمار می‌رود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 روزهای جمعه و یکشنبه، پنجم و هفتم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی میزبان لهستان خواهد بود. این دو تیم در حالی رو در روی هم قرار می‌گیرند که به نوعی رقیب اصلی هم برای صعود محسوب می‌شوند. دوگانه رفت ایران و لهستان را هم شاگردان آنتیگا به سود خود رقم زدند و ایران تنها موفق شد یک امتیاز از آنها کسب کند.