به گزارش پارس به نقل از فارس در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قرار دارد و در این شرایط این باشگاه به دنبال جذب بازیکنان جدید برای حضوری موفق در لیگ برتر پانزدهم است اما خطری این باشگاه را تهدید می‌کند که احتمال دارد باعث شود سرخپوشان با کسر امتیاز و امتیاز منفی وارد لیگ برتر شوند.

موضوع شکایت ممدوتال و ولاتکو دو بازیکن خارجی و اسبق پرسپولیس از این باشگاه به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی‌شان اخباری است که در این چند وقت به گوش می‌رسد اما این دو پرونده حالا وارد فاز جدی‌تری شده که احتمال کسر امتیاز را از پرسپولیس بیش از گذشته کرده است.

شکایت این دو بازیکن به فیفا حالا باعث شده تا پرسپولیس با خطر کسر 6 امتیاز روبه‌رو شود و طبق آخرین نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس ارسال شده در صورتی که 155هزار دلار مطالبات این دو بازیکن پرداخت نشود سرخ‌پوشان با 6 امتیاز منفی وارد لیگ خواهند شد.

موضوع جالب اینجاست که پیش از این از طریق نامه این مسئله به امیررضا خادم معاون وزیر ورزش اعلام شده بود اما کار جدی برای این دو پرونده صورت نگرفت و تازه روز گذشته علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان وخامت اوضاع قرار گرفت و قرار شده که در جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس این بدهی 155هزار دلاری مطرح شود.

البته شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی که با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن داشته توانسته فرصتی یک ساله برای بازپرداخت این مبلغ بگیرد اما باید دید که این کسر امتیاز 6 امتیازی در لیگ پانزدهم لحاظ می‌شود یا در صورتی که پرسپولیس این مبلغ را نپردازد یقه سرخپوشان را در لیگ شانزدهم خواهد گرفت؟!

باشگاه پرسپولیس به جز این دو پرونده، پرونده‌های متعدد دیگری هم دارد که می‌توان به موضوع مانوئل ژوزه سرمربی اسبق پرسپولیس و دستیارانش اشاره کرد که به نظر می‌رسد موعد صدور رأی این پرونده هم نزدیک است.