به گزارش پارس به نقل از کاپ عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: باشگاه معذوراتی دارد و سقفی برای خود قائل شده به همین دلیل باید هم باشگاه و هم بازیکن شرایط خود را بسنجند تا با یکدیگر کنار بیایند. 

مصطفی قنبرپور در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به هر شکل مدیریت باشگاه در تلاش است تا خواسته های برانکو ایوانکوویچ را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و بازیکنانی که در فهرست برانکو قرار داشتند را جذب کند تا امسال بتوانیم یک تیم پرقدرت را راهی مسابقات لیگ کنیم.
وی در خصوص شایعه تغییر فهرست برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: نه، چنین چیزی نیست و فهرست برانکو تغییری نکرده است. ما همچنان با بازیکنان حاضر در همان فهرستی که سرمربی پرسپولیس به باشگاه ارائه کرده در حال رایزنی و مذاکره هستیم تا بهترین اتفاق را برای باشگاه و تیم پرسپولیس رقم بزنیم. 
عضو کمیته فنی پرسپولیس در خصوص نتیجه مذاکره با رامین رضاییان بیان داشت: رامین رضاییان مطمئنا بحث فنی ندارد و فقط ما در خصوص شرایط مالی در حال مذاکره با او هستیم. بالاخره باشگاه معذوراتی دارد و سقفی برای خود قائل شده به همین دلیل باید هر دو طرف شرایط خود را بسنجند تا با یکدیگر کنار بیایند. 
وی درباره اینکه گویا با رضاییان بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده اند و وی در حال مذاکره با تیم های دیگر هم است، تصریح کرد: او بازیکن ارزنده ای است و باشگاه درصدد است هر طور شده او را جذب کند اما مطمئنا این حق طبیعی هر بازیکن خوبی است که اگر پیشنهاد بهتری داشته باشد آن را بررسی کند.
قنبرپور در خصوص آخرین وضعیت دو بازیکن خارجی پرسپولیس عنوان کرد: آنها قرار است امروز برای انجام تست پزشکی به کلینیک باشگاه بروند و اگر آنجا مورد تایید قرار بگیرند آن وقت در خصوص جزییات و بستن قرارداد با آنها باشگاه وارد عمل خواهد شد.