به گزارش پارس به نقل از تسنیم یک نشریه در گزارشی اختصاصی از برگزاری یک جلسه خصوصی میان سرخیو راموس، برادر او و مدیرنامه‌هایش در حضور خولیو سن، یکی از وکلای زبده مادرید خبر داده و اعلام کرده است که هدف از برگزاری این جلسه بررسی شرایط توسط مدافع میانی کهکشانی‌ها درباره آینده و یکسری مسائل شخصی‌اش بوده است.

خبرنگار نشریه مارکا که تنها رسانه مطلع از برگزاری این جلسه (یک روز پس از انتشار خبر تمایل راموس برای پیوستن به منچستریونایتد) بوده است، از راموس در خصوص شایعاتی که راجع به آینده این بازیکن اسپانیایی ساخته شده است، از او سؤالی پرسیده که مدافع کهکشانی‌ها در پاسخ گفته است: من هرگز نگران چیزی نمی‌شوم.
در حالی که اکثر بازیکنان رئال مادرید برای سپری کردن تعطیلات تابستانی خود به نقاط مختلف اروپا سفر کرده‌اند، راموس همچنان در مادرید به سر می‌برد تا برنامه‌های خود را برای آینده‌اش مشخص کند و این در شرایطی است که تنها دو هفته دیگر به پایان تعطیلات تابستانی کهکشانی‌ها باقی مانده و مذاکرات برای تمدید قرارداد راموس به حالت تعلیق درآمده است.
قرارداد فعلی راموس در پایان ماه ژوئن سال 2017 به پایان می‌رسد و گفته می‌شود که شرط او برای تمدید این قرارداد افزایش حقوقش از شش به 10 میلیون یوروست. در همین حال گفته می‌شود که واکنش نشان ندادن مسئولان باشگاه رئال مادرید به جنجال اخیر بارسایی‌ها درباره راموس او را ناراحت و بیش از پیش به ترک سانتیاگو برنابئو راغب کرده است.