به گزارش پارس به نقل از کاپ طی روزهای گذشته و با عدم حضور تونی اولیویرا در تبریز،گمانه زنی ها درباره آینده باشگاه تراکتورسازی و کادر فنی این تیم داغ شده است.

در همین ارتباط برخی از نزدیکان به باشگاه تراکتورسازی،از انجام مذاکرات اولیه با امیر قلعه نویی خبر می دهند تا در صورتیکه تونی نیاید،وی به عنوان سرمربی معرفی شود.
دارا غزنوی،عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در واکنش به این موضوع به کاپ اظهار داشت:من هر روز دو نوبت با عباسی در تماس هستم و به طور حتم اگر چنین رویکردی از سوی مدیرعامل وجود داشت،او به من می گفت.بنابراین به عنوان عضو هیات مدیره تراکتورسازی،خبر مذاکره با قلعه نویی را تکذیب می کنم.
وی ادامه داد:سرمربی ما برای فصل آتی تونی اولیویرا است و نباید به شایعات توجهی کرد.به طور حتم او در آینده ای نزدیک راهی تبریز می شود و کارش را شروع می کند.
غزنوی درباره اینکه گفته می شود باشگاه تراکتورسازی به تونی اولتیماتوم داده تا ظرف 48 ساعت آینده به تبریز بیاید گفت:اگر قرار بود چنین اولتیماتومی از سوی باشگاه تراکتورسازی به تونی داده شود قطعا هیات مدیره در جریان می بود.امیدوارم دوستان آب را گل آلود نکنند.
وی درباره اینکه فرصت برای تراکتورسازی در حال از دست رفتن است اظهار داشت:شما به برانکو نگاه نکنید که برای اینکه خودش را پیش هواداران پرسپولیس شیرین کند،بدون قرارداد آمده و کار می کند.بقیه تیم ها هم هنوز کارشان را شروع نکرده اند.اگر هواداران تراکتور یک واحد دلشوره داشته باشند،اعضای هیات مدیره صد واحد دلشوره دارند ولی به طور حتم تیم قدرتمندی برای فصل آتی خواهیم بست.