به گزارش پارس به نقل از کاپ دروازه بان تیم نفت تهران  نسبت به موضوع حضورش در باشگاه استقلال سکوت کرد.

علیرضا بیرانوند درباره اینکه وضعیتش با باشگاه نفت به کجا رسید اظهار داشت: من دیروز جلسه ای را با عماد حسینی، رییس هیات امنای باشگاه نفت، برگزار کردم که با توجه به صحبت های منطقی حسینی در این جلسه به توافقاتی دست یافتیم و قرار شد به زودی قراردادم را با این باشگاه تمدید کنم. اما طی تماسی که بعد از آن قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه، با من داشت همه چیز به یکباره به هم ریخت. قنبرزاده به من اعلام کرد تو به دنبال بهانه هستی تا از تیم نفت جدا شوی. 
وی افزود: در این تماس تلفنی مدیرعامل باشگاه به من اعلام کرد در نفت من همه کاره هستم و تمام تصمیمات را من می گیرم. او گفت اگر من برای ادامه کارم در نفت با حسینی توافق کرده باشم این موضوع هیچ ارزشی از سوی باشگاه نفت ندارد و پول مرا در فصل آینده نخواهند داد. به نظر می رسد درون باشگاه نفت اختلافاتی بر سر ادامه حضور من در این تیم به وجود آمده و دیگر این مشکل خودشان است. 
دروازه بان تیم نفت تهران در خصوص صحبت های آل اسحاق که اعلام کرده اگر بیرانوند در اولین تمرین نفت حاضر نشود با جریمه مالی سنگینی روبه رو خواهد شد عنوان کرد: فکر می کنم دوستان دنبال قاتل بروسلی می گردند. وقتی این رفتارها را با من می کنند خب مشخص است من هم دیگر نمی توانم در نفت بمانم. اگر هم زمانی که تمرینات شروع شد من از نفت جدا نشده باشم باز هم به تمرینات نمی روم و نهایتا می روم و دور زمین می دوم. فکر می کنم با این شرایط دیگر ماندن من در نفت به صلاح نیست.
بیرانوند در خصوص اینکه بعد از جدایی از نفت به چه تیمی خواهد پیوست خاطرنشان کرد: ابتدا تصمیم گرفته بودم سرباز شوم و برای این کار باشگاه تراکتورسازی همه چیز را آماده کرده است. یعنی روزی که من تصمیم بگیرم به سربازی بروم فردایش با تراکتورسازی قرارداد می بندم اما به فکر باشگاه نفت هم هستم که اگر سرباز شوم چیزی دست آنها را نمی گیرد. به همین خاطر فکر کردم که شاید بهتر است به یکی از باشگاه هایی که خواهان جذبم هستند، بروم. با قنبرزاده صحبت کردم و قرار شد مبلغی را نقدا به باشگاه نفت پرداخت کنم و رضایت نامه ام را بگیرم.
وی همچنین اضافه کرد: مبلغ پولی که به باشگاه نفت می دهم تا رضایت نامه ام را بگیرم به اندازه ای است که با آن نفت می تواند 4، 5 بازیکن جدید به خدمت بگیرد. این پول را خودم از جیبم می دهم و به باشگاهی که می خواهم بروم ربطی ندارد. البته نفتی ها اگر می خواستند بیرانوند بماند باید با پرداخت مبلغی که من به آنها پیشنهاد دادم مرا نگه می داشتند اما آنها حاضر نیستند کمی بیشتر پول خرج کنند و با این وضعیت دیگر در نفت نمی مانم. 
بیرانوند در پایان در خصوص اینکه گفته می شود مقصد بعدی او استقلال خواهد بود بیان داشت: من هم ماجرای حضورم در استقلال را بیشتر از اینکه از سوی مسئولان شنیده باشم در رسانه ها شنیده ام. هنوز مذاکره جدی از سوی باشگاه استقلال با من برای حضور در این تیم نشده است و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد. تا به امروز هم چون با باشگاه نفت قرارداد داشتم با هیچ تیمی مذاکره نکردم و فکر می کنم اگر بتوانم تا فردا رضایت نامه ام را بگیرم بعد از چند روز تیم جدیدم را معرفی کنم.
وی درباره اینکه امروز در حوالی باشگاه استقلال رویت شد گفتدر این باره حرفی ندارم.