به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی شاید شنیدن این خبر در وهله اول باور کردنی نباشد چون سیدمهدی رحمتی با روی کار آمدن پرویز مظلومی و قطعی شدن جدایی قلعه‌نویی راه چندان سختی برای بازگشت دوباره به جمع آبی‌پوشان نداشت اما معادلات در این چند روز به نحو دیگری رقم خورد تا رحمتی مثل چند هفته گذشته که خبر می‌رسید فصل بعد قطعاً شاگرد علیرضا منصوریان خواهد بود، این بار به جای استقلال در نفت تهران این وظیفه را بر‌عهده بگیرد.

در حالي كه تا چند روز قبل علي‌منصور نزديك‌ترين گزينه به نيمكت استقلال بود و همه رحمتي را مرد شماره يك آبي‌پوشان در ليگ پانزدهم معرفي مي‌كردند، با مخالفت باشگاه نفت براي جدايي سرمربي‌‌اش حضور منصوريان در استقلال منتفي شد تا ماجراي همكاري رحمتي و اين مربي هم تا حدودي در ابهام قرار بگيرد اما ديروز شنيديم اين همكاري براي فصل آتي قطعي شده است چون سيدمهدي رحمتي براي امضاي قراردادي يك‌ساله با تنها نماينده ايران در مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به توافق نهايي رسيده و قطعاً فصل آينده مرد شماره يك تيم علي‌منصور خواهد بود.

صحت اين خبر را مي‌توان در تحركات نفتي‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستاني يافت، جايي كه هر دو دروازه‌بان اين تيم در فصل گذشته به صورت قطعي جدا شدند تا راه براي آمدن رحمتي به نفت هموار شود. وحيد شيخ‌ويسي چند روز قبل با سياه‌جامگان مشهد به توافق رسيد و قرارداد بست و ديروز هم پيرو تمام شايعاتي كه در ارتباط با سرباز شدن بيرانوند شنيده مي‌شد، خود اين بازيكن رسماً از جدايي‌‌اش پرده برداشت و اعلام كرد فصل آينده در تيم نفت حضور ندارد.

با رفتن بيرانوند و شيخ‌ويسي كه هر دو بازيكن نقش عمده‌اي در موفقيت‌هاي نفت در فصل گذشته ايفا كردند، بايد اين‌گونه برداشت كرد كه مديران نفت خيال‌شان از بابت جذب گلري مطمئن مثل سيدمهدي رحمتي آسوده است كه بدون هيچ تلاشي حاضر به از دست دادن هر دو دروازه‌بان فصل گذشته خود شدند. با آمدن رحمتي به جمع شاگردان علي‌منصور، او مرد شماره يك نفت خواهد بود و براي جانشيني اين گلر هم كادرفني نفت روي دروازه‌بانان جوان و زير 23 سال حساب باز كرده است.