به گزارش پارس به نقل از تسنیم صادق ورمزیار در مورد انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: من به این مربی و همکارانش تبریک می‌گویم و امیدوارم که در استقلال موفق باشند. البته قبلاً در مورد انتخاب سرمربی این تیم نظرم را گفته بودم و هنوز هم معتقدم که انتخاب مربی خارجی تصمیم بهتری بود. با آمدن مربی خارجی حاشیه‌ها کمتر می‌شد ولی حالا ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که به سود استقلال نباشد.

وی در ادامه افزود: شما دیدید که بعد از انتخاب مظلومی، بعضی‌ها مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند. همین حاشیه‌ها می‌تواند جو تیم را به هم بریزد. مطمئناً این مسائل روی سکوها هم دیده خواهد شد ولی اگر مربی خارجی می‌آمد چنین حاشیه‌هایی را کمتر می‌دیدیم. حالا اگر استقلال دو هفته نتیجه نگیرد، در استادیوم علیه مظلومی شعار می‌دهند و امکان دارد که مربی دیگری را تشویق کنند.
ورمزیار خاطرنشان کرد: این اتفاقات به صورت واضح قابل پیش‌بینی است و قبلاً هم در استقلال یا پرسپولیس، شاهد چنین مسائلی بوده‌ایم. اگر مربی خارجی می‌آمد مطمئناً شرایط فرق می‌کرد. بحث من در مورد مظلومی و توانایی‌های او نیست، چون او مربی کاربلدی است. موضوع مهم به فضای کار کردن در باشگاه استقلال مربوط می‌شود و من معتقدم که جو فعلی استقلال طوری نبود که مربی ایرانی بیاورند.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: با این حال من برای مظلومی آرزوی موفقیت دارم و با آمدن او فکر می‌کنم دیگر استقلال در دربی بازنده نباشد. البته این فقط کافی نیست و استقلال باید در بازی‌های دیگر هم نمایش موفقی داشته باشد.