به گزارش پارس به نقل از ایسنا سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت در نشست امروز هیئت مدیره تشکیل کمیته انضباطی مصوب و مقرر شد این کمیته هر چه زودتر فعالیت خود را به عنوان یکی از مهمترین بخش‌ها آغاز کند.

هیئت مدیره پرسپولیس امروز با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. حسین عبدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مطرح شده در این نشست افزود: هیئت مدیره برای بررسی و تصمیم گیری در مورد مسائل مختلفی تشکیل جلسه داد. از جمله مصوبات جلسه امروز تشکیل کمیته انضباطی به عنوان یکی از ارکان مهم باشگاه بود و مقرر شد با مشخص شدن اعضا فعالیت این کمیته هر چه سریعتر آغاز شود.

وی ادامه داد: از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بازنگری در چارت باشگاه بود. در این ارتباط اعضای هیئت مدیره بعد از جمع بندی نظرات خود را اعلام می‌کنند و در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نیاز مبرم به تشکیل جلسات فنی این اختیار به آقای طاهری داده شد تا هر زمان که لازم می‌داند نسبت به تشکیل جلسات فنی اقدام کند. در این نشست‌ها هم اعضای فنی هیئت مدیره و هم افرادی غیر از این، مانند پیشکسوتان و دیگر کارشناسان با توجه به صلاحدید مدیریت و موضوع مورد بحث حضور خواهند داشت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا مسائل مالی و اسپانسری مطرح شد یا نه تصریح کرد بحث اسپانسر در این جلسه مطرح نبود و با توجه به اهمیت گستردگی موضوع در جلسات آتی در این باره بحث و گفتگو خواهد شد اما درباره تامین بودجه برای مقطع فعلی فعالیت باشگاه صحبت هایی صورت گرفت و مقرر شد آقای طاهری و وزارت ورزش در این ارتباط پیگیری ها را انجام دهند.

حسین عبدی در پایان گفت: هیئت مدیره در ارتباط با مسائل تیم بر اجرای برنامه‌های مورد نظر کادر فنی تاکید کرد که در این ارتباط اولویت به جذب بازیکنان طبق خواسته های فنی سرمربی داده شد.